Nå står faktisk NRK super på. Det er sjeldenVi bytta til altibox og mista de to kanalene de pleide se på [emoji14] Ellers hadde det nok blitt mer altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå står faktisk NRK super på. Det er sjeldenVi bytta til altibox og mista de to kanalene de pleide se på [emoji14] Ellers hadde det nok blitt mer altså
Skulle ha diverseSkal du ha noe spesielt?
Jeg også [emoji7]Åååh, jeg elsker sånne rare typer. Får alltid et sånn minicrush på ham når jeg ser Criminal minds.. [emoji14]
Ææææææ, det er for guffent [emoji23]Ja, altså. Forstår hvorfor de fant frem tusjen liksom. Neppe populært å finne stepappas truser i skapet sitt [emoji23]
45 visstnokHuff. Hvor lave?
ØrerMandler? Hvorfor så mange ganger?
Maks 50 her103 innlegg på meg til nå da. Så ikke så ille som jeg trodde
De liker noe der, men så langt i fra alt [emoji14] Så da gidder de ikke. Og det lille de liker kan de da ta å se på appen [emoji14] De vet jo hvor lete såNå står faktisk NRK super på. Det er sjelden
Så koselig daHei! Og god kveld! Nett sett harry potter med vesla. Nå tar hun ut av oppvaskmaskinen for meg, mens jeg bare sitter her og kjenner på at magen hikker [emoji23]
Kjekk en da?Tilbake fra en kort bytur
Mye bedre enn 0Maks 50 her
Fikk handlet det jeg skulle hvertfallKjekk en da?
Var 62Mye bedre enn 0![]()
Så bra da.Fikk handlet det jeg skulle hvertfall
Var mer enn du trodde da [emoji14]Var 62
Uff må skravle mer
Niks. Noen kan med fordel trekke seere [emoji6]Ah ja [emoji7] Alle trenger ikke se ut som badboys liksom [emoji14]
Jeg har senvakt i morgen, så til 16.30... Så det blir ikke så mye på dagtid fra meg... Men det er tydeligvis mange som kan på dagen i morgen da. Ifølge tråden jeg laget, så vi får håpeBare håper vi klarer dette da. Nærmer seg jo enden uansett [emoji42]
Hvor lenge jobber du da?
Så snill hun er [emoji4]Hei! Og god kveld! Nett sett harry potter med vesla. Nå tar hun ut av oppvaskmaskinen for meg, mens jeg bare sitter her og kjenner på at magen hikker [emoji23]