Nei det er ikke rart [emoji6]Ikke rart man sliter med å slutte å se enkelte serier [emoji23]
Jeg sikler litt på Steve McGarret i "Hawaii-five-o" også jeg [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er ikke rart [emoji6]Ikke rart man sliter med å slutte å se enkelte serier [emoji23]
Veldig fint. Selv ser jeg heller på app gjennom tv enn serie på tv. Slippe reklametullKjekt med appen ja [emoji6]
Får ikke det bildet ut av hodet [emoji23]Yep [emoji23]
Tja. Jeg skulle rydde av bordet skikkelig, og hun ut av maskinen. Er bare at hun brukte liiitt lengre tid [emoji28]Så koselig daOg så snill hu er da [emoji7]
♡ Hikk hikk ♡
Fordi han er mat på det viset. Skulle jo tro det var tuuuusen ganger lettere for han men [emoji23]Hvorfor gidder han ikke bytte??
Ja det er jo supert [emoji16]Ja. Så kan vi to ha masse å svare på når vi kommer hjem da![]()
Sikkert til 5. Da piper klokka hans [emoji14]Haha [emoji23]
Så da sover han til morgenen nå?
Jaaa [emoji7] Så god atteDigger ham. Mest pga personligheten de har skapt ham til da.
Hun får da betalt for det [emoji28]Så snill hun er [emoji4]
Måtte google nå. Men ja. Han hadde søte øyne. Ser så snill ut da [emoji1]Nei det er ikke rart [emoji6]
Jeg sikler litt på Steve McGarret i "Hawaii-five-o" også jeg [emoji7]
[emoji23]Får ikke det bildet ut av hodet [emoji23]
Hahaha greit tidsfordriv det da. Norge eller annet land?Tja. Jeg skulle rydde av bordet skikkelig, og hun ut av maskinen. Er bare at hun brukte liiitt lengre tid [emoji28]
Nå ser vi på fødeavdelingen. [emoji14]
Gullegod. Sosialt merkelig og bare.. Veldig god. Digger det.Jaaa [emoji7] Så god atte
Inkl oss to. Om vi svarer annenhver post nedover. Skal gå fint !Ja det er jo supert [emoji16]
Men da må folk skrive på harde livet så vi ikke spammer [emoji23]
Ja, Norge. Har tatt det opp [emoji14]Hahaha greit tidsfordriv det da. Norge eller annet land?
Det er godt gjort [emoji6]Sikkert til 5. Da piper klokka hans [emoji14]
Ja det er rart hvordan de pengene trekker [emoji13]Hun får da betalt for det [emoji28]
Men ja. Kjekt at hun orker.. Jeg tok og rydda av bordet skikkelig bare.
Haha. Kommet seg ang det sosialr da. Er på sesong 2 nå. Begynte på nytt. Og ser jo den sosiale delen er mye mer merkelig der enn nåtiden [emoji14] Så uskyldig at det er helskjønt [emoji23][emoji7]Gullegod. Sosialt merkelig og bare.. Veldig god. Digger det.
Ja han er rimelig behagelig å se på [emoji6]Måtte google nå. Men ja. Han hadde søte øyne. Ser så snill ut da [emoji1]
Haha såpass ja [emoji14] Holdt ikke min interesse det der [emoji23]Ja, Norge. Har tatt det opp [emoji14]