♡ Skravletråd JUNI ♡

Jo. Det er greit med full fart innimellom. Men følte ikke vi fikk sitte ned å slappe av noe. Liker familieselskap da. En på hver side også. Så fikk hele slekta på en dag på forskjellige plasser. Og kaker da selvsagt [emoji14] Men sukkerkickunger var litt høyt oppe gitt [emoji23][emoji23][emoji23]
Man blir litt ør i hodet.

Hørtes ut som dere også hadde en koselig og innholdsrik helg da :)

Kan skjønne den :facepalm: får håpe dere får litt mer avslapping til helga igjen da :)

Åh, det var jo koselig da :) haha :hilarious: kan virkelig se for meg sukkerkickunger, høy å lavt :hilarious: men det hører med det. Selvom man blir ør i hode av det ja:rolleyes:

Vi har hvert på hytta med masse familie og kost oss [emoji4]
Hva har du gjort? [emoji4]

Det hørtes ut som en topp helg :) koselig når man kan dra på hytta med familien :)

I helga har jeg vært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermor :) også har mannen hatt sønnen sin i helgen så har fisket og vært på bowling :)

1,5 uker. Om ikke baby kommer før den tid. Var på kontroll for 1,5 uker siden, da reagerte hun ikke særlig, selv om blodtrykket var forhøyet ift det det har vært.. Meeen.. Følger med selv. Låner bt apparat.
Og det er ikke over noe grense altså. Ligger innen normalen enda. Undertrykket har gått ned igjen til ca det det har vært.
Godt du følger med

Vel. Jeg dro og handla litt.. Også måtte jeg levere noe til pappa.. Og han var hos besta.. Som selvsagt hadde besøk av fjerne slektninger av meg.. Så, da måtte jeg være der bittelitt følte jeg..
Og da jeg kom hjem, hadde skurken her begynt harry potter UTEN meg!! [emoji33][emoji33]
Er det mulig da????'!?! [emoji32]

Blir en slags orden da [emoji106][emoji106]

Men sokker er ikke krise. Verre med boxere [emoji23][emoji23]
Hjemme hos mamma, så bor det.. Stepappa. Lillebror (22 år). Lillebror (snart 16 år). Vel, og fosterbror på straks 8, men.. Han bruker ikke helt samme størrelser..
Uansett. De har måttet skrive med tusj i trusene nå, for det ble boxerkaos. Og den er litt mer ekkelt å få feil av [emoji14]
Hahahahaha [emoji23][emoji23]
Ja verre med boxere [emoji23]

Begynner du å bli syk?
Tror ikke det. Føler meg frisk. Bare trøtt.og sliten sånnsett men det har litt å gjøre med 1-2 ekstra gutter i hus som ikke kunne sendes hjem (en av dem) og middagen ble derfor utsatt for det funker ikke å spise mens han leker på loftet han kommer lenger og lenger ned i trappa og lurer på om vår er ferdig snart....

Men nå har vi fått spist og huset har bare egne folk i seg.

Jeg ønsker likevel å legge meg (selv om jeg dubbet faktisk litt av etter at jeg skrev det innlegget ;-)) relativt tidlig. Vi får se. Skal jo skravle. Og reelt helst rydde huset og vaske klær og brette et tonn (roper på ronja og andre som vil hjelpe!!!)

Ja, og skravle.

Kan skjønne den :facepalm: får håpe dere får litt mer avslapping til helga igjen da :)

Åh, det var jo koselig da :) haha :hilarious: kan virkelig se for meg sukkerkickunger, høy å lavt :hilarious: men det hører med det. Selvom man blir ør i hode av det ja:rolleyes:
Hihi ja. De storkosa seg da. To selskap med ekstra masse kaker så [emoji14]

Denne helga blir ikke særlig rolig heller. På lørdag skal vi på sommerfest med mannens jobb og syns han sa vi begynte hele greia kl 1430.... Så da må vel jeg starte å stelle med noen timer før og få barn avgårde til barnevakter før dette da.... Ah stress ! [emoji23][emoji33] Men blir bare en gang i året den festen da [emoji14]

Criminal minds på skjermen litt. Spesielt siden mannen la seg i senga for å se på film på data. Og unga leker oppe. [emoji14]

Hihi ja. De storkosa seg da. To selskap med ekstra masse kaker så [emoji14]

Denne helga blir ikke særlig rolig heller. På lørdag skal vi på sommerfest med mannens jobb og syns han sa vi begynte hele greia kl 1430.... Så da må vel jeg starte å stelle med noen timer før og få barn avgårde til barnevakter før dette da.... Ah stress ! [emoji23][emoji33] Men blir bare en gang i året den festen da [emoji14]

Ah.. Men moro med sommerfest da :D den startet jammen tidlig :woot: sant som du sier, er nå kun en gang i året av en sånn fest :singing:

Ah.. Men moro med sommerfest da :D den startet jammen tidlig :woot: sant som du sier, er nå kun en gang i året av en sånn fest :singing:
Haha jaa.. den starter ikke før 1830 egentlig. MEN de som jobber på avd her inne starter med pubrunder først... Og da må vi jo joine må du skjønne [emoji23] Så blir tidlig på den gitt. Menmen [emoji14] Skal ikke være dårligere jeg da. Jobben til mannen er maaange hundre folk gitt.

Så de har avd rundtom hele Rogaland og mere til

Back
Topp