>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha ja. Må barr testes litt innimellomBra drt blir bedre og bedre da[emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Må barr testes litt innimellomBra drt blir bedre og bedre da[emoji1][emoji1]
Er det tapet?Takk for det! [emoji3]
Må kanskje finne ut mer om den. Passer den for en 5-åring?Så Vaiana [emoji1] Likte den godt jeg
Og katt [emoji6]Hihi, takk for den også [emoji7]
Lo litt da ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] rare mobil
Herlig [emoji14]Helt rett. IT når jeg var 6 år [emoji23][emoji23] storesøsken er kjekke [emoji14]
Hva har du på topp da?Veldig [emoji23]
Ja skulle tro det. Mi er 6 år og satt veldig fint og fulgte medMå kanskje finne ut mer om den. Passer den for en 5-åring?
Har ikke noe godt jeg nå... Spiste det opp i går [emoji23]Aaah. Tullejente! Har smågodt gjemt. Lete [emoji23]
Så bra [emoji4]Den er ordnet [emoji16]
Æsj mye enda da. Og jeg klarer snart ikke mer. Fingra skriver så mye feil nå fordi di og hoder er slitne.Vi må ha 400 innlegg til. Og et par tråder.
7 år + litt bæsjehumor = bra.Unger er vel litt lettere å behage der [emoji14]
Nei ikke like lett alltid [emoji4]Finner ikke slravlegiret i dag
Det er riktig
100 innlegg
Rundt tall
God natt![]()
Håper hun sover godt i natt daHun våknet når jeg reiste meg, satt våken i ogna hele turen, var grinete og trøtt fra middag og ble lagt litt før tiden.
[emoji23][emoji23][emoji23] fikk nettopp beskjed fra min tante om at den måtte overleve turen og dagen [emoji23]Den kan du sette igjen her på vei forbi [emoji23]
Charlotte Russe og karamellkake [emoji16]Kaptein supertruse ble det.
Hvilke kaker?
Hahahaha ! Den så jeg på kino... Hylte så høyt at alle i salen hoppa av redsel pga meg [emoji23][emoji23]Herlig [emoji14]
Kjenner igjen tendensen. Så the grudge da jeg var 13,og tok mange ÅR før jeg kom over det.. Måtte gjerne sjekke skap etc.. Taklet ikke engang å se coveret dukke opp på netflix.. Måtte face my fear tilslutt da [emoji28]
Ah, den så ikke det minste god ut [emoji57]Måtte jo smake på dem hver for seg, første gang også med hjemmelaget bringebærfromasj [emoji6]
Har denne også i kjøleskapet da
![]()