>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23][emoji23] Hater klovner [emoji85]Inn mot isoporen, liksom.
Jeg vet ikke hvor lett det er [emoji23]
Tror jeg heller vil prøve kle av en motstridende klovn i vinterdress..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23] Hater klovner [emoji85]Inn mot isoporen, liksom.
Jeg vet ikke hvor lett det er [emoji23]
Tror jeg heller vil prøve kle av en motstridende klovn i vinterdress..
Hahaha [emoji85][emoji23]Hoho, hører dem sier det[emoji23][emoji23][emoji23]
Hva så dere da? [emoji4]Helt grei. Fått vært på kino med L. Og hentet bilstolen til T![]()
Enn du?
Uff nei [emoji14]Hhehe... Ikke lett å la vær å le[emoji38]
Jeg har vært der selv som barn og sikkert 4 eller 5 ganger med ungene mineVar der i fjor. Kjempekjekl plass![]()
Hehe men ikke 1,2,3 osv? [emoji6]Nope kan ha semirunft ogsp3
At det er grei humor for en på sju år, men ikke helt min greie..Hva synes du?
Hun gjorde det. Jeg kan ikke si jeg synes den var OVERVELDENDE bra.Likte dere den ?
Det er riktigHehe men ikke 1,2,3 osv? [emoji6]
Hun hadde det gøy i alle fall [emoji14]Koselig. Gøy da?
God natt snuppa [emoji173]️Det er riktig
100 innlegg
Rundt tall
God natt![]()
Ja, men da var jeg mer ajour fra førsten [emoji23][emoji23]Hehe ja. Var ganske ekstremt i går da når klokka nærma seg 00
Ja. Det er helt utrolig vekst nåUtrolig bra rekruttering dere har[emoji1]
Her er korpset bare en brøkdel av hva det var... som du sier et ypperlig tilbud til alle de som driter i fotball og annen sport[emoji2] det er faktisk noen av dem også!
Min bror var med i korpset i mange år[emoji2] han sier han aldri ville vært det foruten, en opplevelse for livet, og masse gode venner han fortsatt har[emoji2]
En tidligere traume fra å ha sett it eller noe? [emoji14][emoji23][emoji23][emoji23] Hater klovner [emoji85]
Jeg har aldri spilt, men har hørt mye bra om det.Jeg husker også den tiden godt [emoji4]
Spilte i 11 år jeg [emoji4]
Den kan du sette igjen her på vei forbi [emoji23]Tja vel ikke alt, men denne her lever farlig merker jeg! Er hjemmelaget bringebærfromasj inni, håper bare at den er stiv til lørdag
![]()
15 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Kaptein supertruse ble det.Hva så dere da? [emoji4]
Tja lagd to kaker og hvert med ungene og her [emoji4]
Godt dere får ordnet det [emoji4]Ja også skal vi være i Kongsvinger 12.40 pga nytt pass da [emoji4]
Takk det samme! Ikke hatt særlig tid før i dag.. Handle.. Hente L.. Spise.. Kino.. Handle sko.. Hente bilstol..
Få L i seng... (sistnevnte nok omtrent lengre tid enn alt det andre samlet,føltes det som om)