Fleste mannfolk er det føler jeg [emoji23]
Skikkelig barnslig[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fleste mannfolk er det føler jeg [emoji23]
Så smart da !Du bare trykker på bildet ditt, der står totalen av innlegg.
Jeg laget meg en egen tråd på termingruppa der jeg skriver opp tallet jeg starter med om morgenen, så er det lett å regne ut [emoji6]
Jeg husker også den tiden godt [emoji4]Utrolig bra rekruttering dere har[emoji1]
Her er korpset bare en brøkdel av hva det var... som du sier et ypperlig tilbud til alle de som driter i fotball og annen sport[emoji2] det er faktisk noen av dem også!
Min bror var med i korpset i mange år[emoji2] han sier han aldri ville vært det foruten, en opplevelse for livet, og masse gode venner han fortsatt har[emoji2]
Heldigvis ikke redd den nåla [emoji28]Ja skjønte du hadde tatt en haug med prøver.
Gratuler med innlegg nr 19 000 [emoji16]Er vi i rute med skravling ?![]()
Ja de gjør nok det. Men er jo enda et par år dit..
Okei2 uker
Såjobbe 2
2 uker til
Hihi jo takkGratuler med innlegg nr 19 000 [emoji16]
Haha ja [emoji14] Lettere enn barns hvertfall. Tror seriøst de gjøres på å tråkke på hælen først [emoji23]Ja[emoji23] lett på tå!
Her ble det mat og criminal minds også ble det mørkt[emoji28] Dere må ha ei riktig god natt og sove godt[emoji2]
Aldri vært på hunderfossen vi, selv om vi ikke bor så langt unna... Er så inni granskauen dyrt!!
Så braGikk veldig fint faktisk. Si ifra noen få ganger også sovna hu![]()
Høres bra utDet sksl det ja !
Ikke i det hele tatt faktiskKan ikke kaste bort verdifull tid[emoji23]
Hvordan går det med skravlingen? Her ble det litt kjærestetid og funnet senga nå
Tenk om vi var lik de på mange av de tingene? Mannesyk og utålmodigheten og alt det [emoji23][emoji23]Skikkelig barnslig[emoji23]
Min søster har drivhus. Jeg fikk denne i dag da. Agurk ja. Men med min koffert lo jeg høyt og sa den ble liggende i nattbordskuffa [emoji23][emoji23] Den er i kjøleskap altså !
![]()
GoodTror det går bra[emoji1]
Kos deg med kjæresten[emoji7]
Er så mye kjekkere for oss begge når det er slikSå bra![]()
Er ikke særlig snufsen lengre. Så tenker jeg er ganske frisk sånn da. Er bare hodet og det. Men den kan ikke fikses så kjapt [emoji23]