>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Er ikke særlig snufsen lengre. Så tenker jeg er ganske frisk sånn da. Er bare hodet og det. Men den kan ikke fikses så kjapt [emoji23]Om du er frisk ja[emoji6] ikke press deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke særlig snufsen lengre. Så tenker jeg er ganske frisk sånn da. Er bare hodet og det. Men den kan ikke fikses så kjapt [emoji23]Om du er frisk ja[emoji6] ikke press deg!
Finner ikke slravlegiret i dag
Ha ja sant detNoen har et liv, andre ikke[emoji23]
Paprika [emoji6]Hvilken smak da? [emoji14]
Gikk veldig fint faktisk. Si ifra noen få ganger også sovna huBle det noe tull?![]()
Jeg ogsåHåpe det![]()
Svigermor trøsta litt da. Hu begynte å le hu også først da [emoji23]Hahha... Trur jeg å hadde ledd meg krølla om jeg hadde sett det [emoji23] [emoji23]
Det er santHver dag er ikke like skravlete[emoji4]
Vært koteletter med poteter, grønnsaker og surkål her.
Du bare trykker på bildet ditt, der står totalen av innlegg.Finner aldri det ut gitt. [emoji23]
Var der i fjor. Kjempekjekl plassAldri vært på hunderfossen vi, selv om vi ikke bor så langt unna... Er så inni granskauen dyrt!!
Kunne da laget noe til deg først synes jeg[emoji6]
Ja skjønte du hadde tatt en haug med prøver.Bare prøver finne ut hva feiler kroppen min. Det er så mye [emoji23][emoji85]
Fin bøy det gitt [emoji23][emoji85]Hahaha se der ja
Det sksl det ja !Blir målet nådd?![]()
[emoji23][emoji23] Svarte klær også gitt.
Åja. Begynte på nytt jeg nå da. [emoji7]Det er knall bra[emoji2][emoji7]
Ja herrefred det gjør det. Den tiden brukes til å skravle jo
Åh. Den er god den. Liker også den med chili [emoji1]Paprika [emoji6]