En uke igjen her før ferieJa blir kos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En uke igjen her før ferieJa blir kos![]()
Jupp, men også koselig da, går nok greit egentlig bare vi rekker timen der [emoji4]
Ja er såUff da. Ja da er det ekstra godt å se de igjen [emoji170]
Tja litt skuffa trodde jeg hadde kommet litt lenger så da er jeg ute av treningen [emoji14]
Ble det noe tull?De er det. Sitter på rommet med minste da. Redd hu skal tulle og vekke pappaen i hus som sovna sikkert for 2 timer siden [emoji23] Jeg er vakthund
Ser også detHer ble det mat og criminal minds også ble det mørkt[emoji28] Dere må ha ei riktig god natt og sove godt[emoji2]
Hahha... Trur jeg å hadde ledd meg krølla om jeg hadde sett det [emoji23] [emoji23]Alltid morsomt med sånt [emoji14]
Ungen min gikk rett på glassdør. Hu ødela ikke noe og det var ikke hardt. Men før hu reagerte, lå jeg på gulvet og lo. Kunne se hele ansiktet hennes i glasset. Altså merket av ansiktet. Jeg lo så jeg hylte [emoji23][emoji23][emoji23]
Hu ble litt dødelig fornærma før hu lo selv da... [emoji23]
Aldri vært på hunderfossen vi, selv om vi ikke bor så langt unna... Er så inni granskauen dyrt!!Jeg liker dyreparken veldig godt. Hunderfossen har vi vært i mange ganger, det er passe dagsreise fra svigermor, dyreparken blir med overnatting. Dyrere, men mer FERIE
Håpe detBlir det sikkert
Har tydeligvis tatt seg opp [emoji6]
Koselig daHvordan går det med skravlingen? Her ble det litt kjærestetid og funnet senga nå
Hahaha se der jaMin søster har drivhus. Jeg fikk denne i dag da. Agurk ja. Men med min koffert lo jeg høyt og sa den ble liggende i nattbordskuffa [emoji23][emoji23] Den er i kjøleskap altså !
![]()
Det har ikke jeg
Om ikke får du sove godtFant senga
Luree på å se en serie
Blir målet nådd?Koselig daSkravla går. [emoji1] Sove godt !
Okei hvor mye ferie sksl du haEn uke igjen her før ferie
Helt klart det [emoji23] jeg blir ganske nysgjerrig når det holder på som værst[emoji23][emoji23]Tja litt forstyrrende også til tider [emoji23]
Ser også detElsker det. [emoji7]
God natt. Sov godt![]()
Det er detAldri vært på hunderfossen vi, selv om vi ikke bor så langt unna... Er så inni granskauen dyrt!!
Hva handlet du?