Ja tenkte faktisk det. Det gjør vondt, men ikke så vondt sim dettw [emoji14]
Men blir det bedre etterpå så er det jo verdt det[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte faktisk det. Det gjør vondt, men ikke så vondt sim dettw [emoji14]
Hhaha ikke sant[emoji23][emoji23][emoji23] han er sliten om dagen gitt[emoji23] samme kjenner jeg jeg er i dag men er for gira på å få til tallene i dag og til å sovne[emoji23][emoji23] håper jeg hvertfall [emoji23][emoji23]
Lukter veldig godt[emoji6]
Regner med at han spratt opp og fiksa[emoji6]
Uff da. Ja da er det ekstra godt å se de igjen [emoji170]Spesielt nå når min far ikke er helt i toppform
Ingen reaksjon foreløpig[emoji23]
De er det. Sitter på rommet med minste da. Redd hu skal tulle og vekke pappaen i hus som sovna sikkert for 2 timer siden [emoji23] Jeg er vakthundHehe fornøyd de da![]()
Lett å tenke, ikke alltid like lett å si det høyt. Tenker sånn jeg ogsåJeg og. Må bare være tøff å si at jeg ikke synes noe om dette.
Hahaha ! Det gjorde mannen med eldste. Bare i sjøen. Var grunnt altså [emoji23]Hahaha. Jeg ler meg skakk. Ser det for meg [emoji23] Mamma dyttet meg i bassenget med klær på husker jeg.
Trøste litt da [emoji170]Absolutt. Ja jeg blir det selv. Hun kan og klype og slå, men da sier jeg au og setter henne ned eller snur meg.. Da kommer hun å koser [emoji173]
Haff, dårlig altså[emoji12]
Jo takk. Setta meg i sofaen hos minste og leker vakthund. Har mobil. Funker da [emoji23]Haha[emoji23] lykke til!
Joda [emoji14] Er jo det da altsåHehehe [emoji14] Men hyggelig for barna da![]()
Mangler stellematte, kommode, badebalje og det trur jeg er det[emoji23][emoji23] kanskje dyna til vogna, må ringe å snakke med svigermor i morgen får å bekrefte hva de har kjøpt da vi ikke har fått det ennå[emoji23]Så koselig da. Også greit å få kjøpt det man alikevel trenger på salg[emoji4]
Hva mangler dere til lille?
Bare en god blanding av ting[emoji6]
Jo takk. Setta meg i sofaen hos minste og leker vakthund. Har mobil. Funker da [emoji23]
20 tror jegHvor mange innlegg har du på en side?[emoji2]
Haha jooo. Men trenger ikke drøye det suuuperlenge. Minste må stå opp ikke for sent i morgen. Vi skal på jobb såEr det ikke ferie da?[emoji6]
TakktakkDa er de nok gladeLykke til med legging [emoji173]
Håper jeg ogsåHåper det går greit allikevel[emoji15]
20 tror jeg
Helt okHatt en fin dag?