Står til ?God kveld syn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står til ?God kveld syn
Joa men så er jo du mye mer aktiv enn meg da [emoji6]
Antakelig prøver de å presse meg 2 uker til for å få korrekte bilder av øynene... Når trykket synker, tar det tid for hevelsen å trekke seg tilbake. Etter 6 uker er det sikkert. Er det ingen endring så fungerer ikke medisiner, men er det forbedring så hjelper de. Det er 2 uker igjen. Og det kan jeg klare på et vis, men de har ikke satt opp nye timer, jeg vet ikke hvilken effekt laveste dose har da jeg egentlig skulle doblet morgen og kveld, men ble satt ned igjen via legevakt som ringte nevro grunnet dehydrering og rask vektnedgang... Legen og legevakt har måtte behandle bivirkninger med andre medisiner osv. Og nevro har ikke reagert på at de har ringt 6 ganger, og sendt en skriftelig henvendelse på at jeg er i veldig dårlig form... Så spent på hva de tenker, og sier i morgen. Jeg orker ikke å gå sånn...Hørtes ikke bra ut det.
Men da kan du jo ikke vente 6 uker heller?
Blir nok veldig koselig [emoji4]
Mhm, kan ta bilde lørdag når den blir åpnet
Hvis jeg må bytte medisiner, så mye jeg vente 6 nye uker for å vite effekt...Hørtes ikke bra ut det.
Men da kan du jo ikke vente 6 uker heller?
Helt greitStår til ?
Okei kjekt med grillpartyJobb
Kjøre kb på grillparty
Hente kb
Fint herHelt greit
Der da?
Ja det er nok ikke lett å få.det til å gå opp... Men skolen hans er ikke så stor, så de har ikke rene faglærere der. Der har kontaktlæreren fortsatt de fleste timene. De er 3 lærere på de to klassene. Hun ene jobber bare 80%, og siden samboer er øvingslærer i tillegg har han noe nedsatt undervisning. Så da er de 3 stkDet gjør jo alltid det. Tilgangen på lærere som kan ta ulike klassetrinn, særlig med disse som et utdannet så de ikke kan ta alle. Fagkretsen og antall førsteklasser og krevende klasser og what not. En kabal.
God natt og sov godtHer ble det mat og criminal minds også ble det mørkt[emoji28] Dere må ha ei riktig god natt og sove godt[emoji2]
Ja blir kosDet blir bra
Blir pannekaker og suppe her. Lenge siden.Planlagt mat for i morgen da?
Markerer dere st hans?
Håper du er i form til det i morgen, er alltid godt å komme seg ut noen dager[emoji1] ihvertfall med venninner [emoji1][emoji1]Det gjør jeg også, har avtalt lunsj med ei venninne og det er etterlengtet å komme seg litt ut av huset [emoji4]
Blir det sikkertOkei kjekt med grillparty![]()
Ja. Må på jobb i morgen. Og vært hjemme allerede 1.5 dag fra den pga forkjølelse. Må imorgen