Får se til natta
Håper det går greit allikevel[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se til natta
Ok. Straks tilbake. Takket være dere fikk barna være lengre våkne [emoji23] Få de i seng
Jaja. Må det. Gjør det ikke helt sånn i dagliglivet da [emoji23]Viktig å hoppe inn og blande seg[emoji1]
God kveld synGod kveld![]()
Da er de nok gladeOk. Straks tilbake. Takket være dere fikk barna være lengre våkne [emoji23] Få de i seng
Ja tenkte faktisk det. Det gjør vondt, men ikke så vondt sim dettw [emoji14]Da får du be om det[emoji4]
Nei, bedre enn i går[emoji16]Nei det er ikke ille!
JobbHva har dere for planer i morgen da?![]()
Var markedsdag, så masse folk overalt.. [emoji23] dro for å se om de hadde salg på det vi lille vi mangler til lille, det hadde de ikke så ble presang til ei venninne og 2capri bukser og 1shorts,trengte alle tre tingene så godt når man får det på salg[emoji16][emoji16] du har gjort som har gjort deg sliten da? [emoji4]
Jada, da har man lært at det ikke funker[emoji23]Skikkelig også. Men prøvd og feila nå [emoji23]
Det blir braÅhhh tenk ferie med småtrolla fra i morgen![]()
Ja, var kyllingklubber og pommes frites[emoji4] passa helt perfekt kjente jeg[emoji2]
Bare litt
Gjør nok det [emoji173] Hun må tidlig opp for vi tar henne ikke med på sykehuset.
Herlig vettu. Nja, litt. Sovnet i bilen, og opp. Men under en uke siden puppeslutt så litt sårbar og skal småkrangle litt. Men hun er og vant til at de går litt i gangen å synger før hun legger seg og får melk så er heller vane. Reiser seg og peker på døra og roper på pappa om hun går rett i seng og får melk. Skal gå litt først ja [emoji23]
God kveld ja
Du tuller?
Hhaha ikke sant[emoji23][emoji23][emoji23] han er sliten om dagen gitt[emoji23] samme kjenner jeg jeg er i dag men er for gira på å få til tallene i dag og til å sovne[emoji23][emoji23] håper jeg hvertfall [emoji23][emoji23]Hurra for sovende mann[emoji23]
Jaja. Må det. Gjør det ikke helt sånn i dagliglivet da [emoji23]
Ååh, det hørtes fristende ut[emoji1]
Blunke litt til mannen så han går å lager mat til meg[emoji23]