Bare littSkravle i kveld også?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare littSkravle i kveld også?[emoji2]
Herlig vettu. Nja, litt. Sovnet i bilen, og opp. Men under en uke siden puppeslutt så litt sårbar og skal småkrangle litt. Men hun er og vant til at de går litt i gangen å synger før hun legger seg og får melk så er heller vane. Reiser seg og peker på døra og roper på pappa om hun går rett i seng og får melk. Skal gå litt først ja [emoji23]Hehe, så søt[emoji1] sliter hun med søvnen idag?
Hehe fornøyd de daOk. Straks tilbake. Takket være dere fikk barna være lengre våkne [emoji23] Få de i seng
Jeg og. Må bare være tøff å si at jeg ikke synes noe om dette.Håper det går bedre i morgen uansett![]()
Nei tviler på detPlanlagt mat for i morgen da?
Markerer dere st hans?
Og ganske tette [emoji14] Mye leven?
Hahaha. Jeg ler meg skakk. Ser det for meg [emoji23] Mamma dyttet meg i bassenget med klær på husker jeg.Svogern min ble litt paff da. For han ble ganske våt også [emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke sant, håper de får gjort noe med det nå når du skal på sykehuset [emoji106][emoji106]Litt rart bare. Betyr at trykket ikke er nede.
Å nå 16 sider
Gjør nok det [emoji173] Hun må tidlig opp for vi tar henne ikke med på sykehuset.Så grom[emoji7] håpe hun roer seg fort og sovner[emoji4]
Du er håpløs
Jeg har gitt opp litt. Heldigvis har ikke legen min gjort det![]()
Absolutt. Ja jeg blir det selv. Hun kan og klype og slå, men da sier jeg au og setter henne ned eller snur meg.. Da kommer hun å koser [emoji173]Det er god egenskap det [emoji7] blir helst rørt jeg når de små gjør sånt
Du tuller?Aldri hørt om[emoji12]
Ok. Straks tilbake. Takket være dere fikk barna være lengre våkne [emoji23] Få de i seng
Namnam!!Nei, kyllingklubber og pommes frites[emoji4]
Morgan sulele
Hehehe [emoji14] Men hyggelig for barna daJa. Lettere når mannen var borte på jobb [emoji14]
God kveld jaGod kveld[emoji4] har dere hatt en fin dag? Jeg er helt ferdig, men tenkte å prøve å henge med på litt skravling[emoji4] Blitt lite av det i det siste.
Bra det !!Jepp, tror jeg må være enig med deg der[emoji23]