♡ Skravletråd JUNI ♡

Uff. Hørtes ut som senga er den beste plassen da ja. Massr god bedring og håper du får sove godt [emoji170]
Tror det ja.. må nok plage samboeren til å varme hveteputa mi i kveld. Og hente alt annet jeg vil ha.. og sånt. Heldigvis gjør han sånt med glede hvis jeg har mye vondt. [emoji1]

Så koselig å bli sunget for vettu[emoji7][emoji7] ble selv båret på og sunget for når jeg var liten, jeg sov ikke uten og bli båret i søvn og våknet om pappa la meg fra seg for fort[emoji23][emoji23]
Høres kjent ut [emoji173] Hun får melk etter vi legger henne ned. Og litt kos. Før var det pupp. Men den turen i gangen er viktig for henne.

Muligens sant det da.

For meg er St hans en relativt big deal

Også er ungene instruert med forståelse av at "er det grillvær så griller vi" så fredagataco utgår om det er bra vær.

Men vi kan altså kompensere med onsdagstaco da ;)

Skjønner det når man har slike tradisjoner[emoji2]

Ja absolutt [emoji23] Men så kjente jeg på henne. Varmt. Tok temp. 39,7. Økende etter nesten en uke med feber. Fått Ibux (hun responderer ikke på Paracet), så håper hun finner ro snart.

Uff da, stakkars lille...[emoji20] får hun i seg nok drikke da?

Haha. Jeg synes det var veldig moro [emoji14] Hvertfsll etterpå
Alltid morsomt med sånt [emoji14]

Ungen min gikk rett på glassdør. Hu ødela ikke noe og det var ikke hardt. Men før hu reagerte, lå jeg på gulvet og lo. Kunne se hele ansiktet hennes i glasset. Altså merket av ansiktet. Jeg lo så jeg hylte [emoji23][emoji23][emoji23]

Hu ble litt dødelig fornærma før hu lo selv da... [emoji23]

Så kjempehyggelig at mannen jeg altså har vært gift med i ti år i morgen skal møte på skolen 1630 for å dra på busstur med korpset til søndag....

Menmne, vi valgte å gjøre det sånn for la guttungen ta del i turen

Dere får markere dagen når han kommer hjem igjen[emoji173]️

Back
Topp