♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]
Uff. Hørtes ut som senga er den beste plassen da ja. Massr god bedring og håper du får sove godt [emoji170]

Haha, rart hvordan de legger til seg vaner[emoji23]
Ja absolutt [emoji23] Men så kjente jeg på henne. Varmt. Tok temp. 39,7. Økende etter nesten en uke med feber. Fått Ibux (hun responderer ikke på Paracet), så håper hun finner ro snart.

Var det som ante meg[emoji173]️

Så kjempehyggelig at mannen jeg altså har vært gift med i ti år i morgen skal møte på skolen 1630 for å dra på busstur med korpset til søndag....

Menmne, vi valgte å gjøre det sånn for la guttungen ta del i turen

Ja absolutt [emoji23] Men så kjente jeg på henne. Varmt. Tok temp. 39,7. Økende etter nesten en uke med feber. Fått Ibux (hun responderer ikke på Paracet), så håper hun finner ro snart.

Huff da, god bedring

Så kjempehyggelig at mannen jeg altså har vært gift med i ti år i morgen skal møte på skolen 1630 for å dra på busstur med korpset til søndag....

Menmne, vi valgte å gjøre det sånn for la guttungen ta del i turen
Kan ta det igjen [emoji170]

Ah. Da så. Ble jo nysgjerrig jo. Innimellom kunne det vært greit. Husken er jo innimellom helt borte her [emoji85]

Jeg bruker det jo av og til når jeg har hoppe over mye og lurer på hva i all verden dere snakker om....

I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]

Så kjipt å høre[emoji20] krysser fingre for morgendagen[emoji173]️

Back
Topp