På desktop er det en liten pil etter kolon i overskriften. Sånn som her: >Spyro< skrev: ↑Hvilke piler ? [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På desktop er det en liten pil etter kolon i overskriften. Sånn som her: >Spyro< skrev: ↑Hvilke piler ? [emoji1]
Jeg giftet meg ;-)
Hehe
Fredag hver uke. Det hans bare en gang i året
Har spist, vet ikke. Var 6-5-8 for en times tid siden. Skal regne på det snart. Når snuppa sovner ;-)
[emoji23] [emoji23] [emoji23] rart å tenke på at jeg bare tdnkte jeg skulle hjelpe litt med å få topp100 i juli, og nå er jeg helt gira...var ikne daglig innlegg skriver før, og hadde vel aldri vært på denne skravletråden før utfordringen[emoji85][emoji85][emoji87] fått helt dilla nå[emoji23][emoji23]
Samme her [emoji28] var bare inne på termingruppa før nesten.. ble litt mer aktiv på sist termingruppe-utfordring men nå med denne utfordringen har det tatt helt av [emoji28][emoji23] [emoji23] [emoji23] rart å tenke på at jeg bare tdnkte jeg skulle hjelpe litt med å få topp100 i juli, og nå er jeg helt gira...var ikne daglig innlegg skriver før, og hadde vel aldri vært på denne skravletråden før utfordringen[emoji85][emoji85][emoji87] fått helt dilla nå[emoji23][emoji23]
Ja. Veldig. Gjerne i seng før 0000 i dag daDette er mye mer oppmuntrende enn i går[emoji16] får bare vri hodet på noen tråder[emoji6]
Hmmm. GLEMMER det jeg da [emoji23]Tar tallet når jeg våkner[emoji4]
Får så sjelden mld og ring jeg. Føler meg ekstremt sosial her [emoji23]Hihi[emoji23] er vel og det at da ble det mer livlige på telefon så mer nysgjerrig per pling[emoji23][emoji23] er veldig koselig å snakke med dere alle da[emoji8][emoji1][emoji1]
Ah. Da så. Ble jo nysgjerrig jo. Innimellom kunne det vært greit. Husken er jo innimellom helt borte her [emoji85]På nettleser er det piler. På app er navnet link
What! Tvinger han deg til slikt midt i bvtid ? [emoji23]Jeg måtte hjelpe mannen med trekket på bassenget![emoji33]
Veldig greit ja. Bare må kommentere litt. Lukk øya. Slutt p syng. Slutt å lek. [emoji23]Så bra[emoji4] da gikk jo det ganske fort[emoji6]
Den er grei[emoji2]
1598 innlegg igjen og 17 tråder igjen![]()
Så flink du er[emoji16][emoji122][emoji122]
Du har et poeng[emoji2]
Men når vi i utgangspunktet ikke feirer så mye så har det jo ikke noe å si[emoji12]
Æsj. Begynner få vondt i hodet nå da [emoji85]
Da sniker jeg meg ned![]()