♡ Skravletråd JUNI ♡

[emoji23] [emoji23] [emoji23] rart å tenke på at jeg bare tdnkte jeg skulle hjelpe litt med å få topp100 i juli, og nå er jeg helt gira...var ikne daglig innlegg skriver før, og hadde vel aldri vært på denne skravletråden før utfordringen[emoji85][emoji85][emoji87] fått helt dilla nå[emoji23][emoji23]

Så kult![emoji23] man blir jaggu fort hekta!

[emoji23] [emoji23] [emoji23] rart å tenke på at jeg bare tdnkte jeg skulle hjelpe litt med å få topp100 i juli, og nå er jeg helt gira...var ikne daglig innlegg skriver før, og hadde vel aldri vært på denne skravletråden før utfordringen[emoji85][emoji85][emoji87] fått helt dilla nå[emoji23][emoji23]
Samme her [emoji28] var bare inne på termingruppa før nesten.. ble litt mer aktiv på sist termingruppe-utfordring men nå med denne utfordringen har det tatt helt av [emoji28]

I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]

Du har et poeng[emoji2]
Men når vi i utgangspunktet ikke feirer så mye så har det jo ikke noe å si[emoji12]

Muligens sant det da.

For meg er St hans en relativt big deal

Også er ungene instruert med forståelse av at "er det grillvær så griller vi" så fredagataco utgår om det er bra vær.

Men vi kan altså kompensere med onsdagstaco da ;)

Back
Topp