Oj! Ikke verst altså :OMitt innlegg nr 400 idag[emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Ikke verst altså :OMitt innlegg nr 400 idag[emoji1][emoji1]
Heier på deg !Nettopp det. Jeg må bli skikkelig lei og frustrert, da ramler alt ut av meg. Men imorgen må jeg legge vekk høfligheten og "den er grei" svarene.
Tror det ja.. må nok plage samboeren til å varme hveteputa mi i kveld. Og hente alt annet jeg vil ha.. og sånt. Heldigvis gjør han sånt med glede hvis jeg har mye vondt. [emoji1]Uff. Hørtes ut som senga er den beste plassen da ja. Massr god bedring og håper du får sove godt [emoji170]
Current 7,7
Ikke helt der ettersom vi trenger ca 10 for å få inn resten, men... vel, det skal gå
Høres kjent ut [emoji173] Hun får melk etter vi legger henne ned. Og litt kos. Før var det pupp. Men den turen i gangen er viktig for henne.Så koselig å bli sunget for vettu[emoji7][emoji7] ble selv båret på og sunget for når jeg var liten, jeg sov ikke uten og bli båret i søvn og våknet om pappa la meg fra seg for fort[emoji23][emoji23]
Burde lært at dette er viktige prioriteringer. Bassenget overlever. Vi trenger topp 100 juli [emoji23] Vi MÅ vite hvs som kommer !Forbasket frekk ikke sant?![emoji15][emoji849]
Håper ikle jeg har spammet. Nå må jeg sjekke.Ble litt rolig nå syns jeg [emoji33]
Muligens sant det da.
For meg er St hans en relativt big deal
Også er ungene instruert med forståelse av at "er det grillvær så griller vi" så fredagataco utgår om det er bra vær.
Men vi kan altså kompensere med onsdagstaco da![]()
Det gjør jeg også, har avtalt lunsj med ei venninne og det er etterlengtet å komme seg litt ut av huset [emoji4]Så kjipt å høre[emoji20] krysser fingre for morgendagen[emoji173]️
Finner stadig ut noe jeg ogFant akkurat ut at man kan følge en samtale bakover ved å trykke på de små pilene ved siden av sitatet. Ble plutselig mye lettere å få oversikt!
Gratulerer [emoji173]Jeg giftet meg ;-)
Ja absolutt [emoji23] Men så kjente jeg på henne. Varmt. Tok temp. 39,7. Økende etter nesten en uke med feber. Fått Ibux (hun responderer ikke på Paracet), så håper hun finner ro snart.
Oj. Det burde gå1598 innlegg igjen og 17 tråder igjen![]()
Alltid morsomt med sånt [emoji14]Haha. Jeg synes det var veldig moro [emoji14] Hvertfsll etterpå
Jupp! [emoji16]Men nå er den fiksa. Så da er det jo godt !
Genialt da. Bruker aldri den versjonen [emoji85]Jeg bruker det jo av og til når jeg har hoppe over mye og lurer på hva i all verden dere snakker om....
Tja litt forstyrrende også til tider [emoji23]Men så bra[emoji16][emoji16] da er det jo liiiv[emoji16][emoji16] min å piper å holder på[emoji23][emoji23]
[emoji8][emoji8]Håper det. Sliter litt her.
Så kjempehyggelig at mannen jeg altså har vært gift med i ti år i morgen skal møte på skolen 1630 for å dra på busstur med korpset til søndag....
Menmne, vi valgte å gjøre det sånn for la guttungen ta del i turen
Ja det vet jeg men har ikke hatt sånt liv på mobilen jeg da [emoji54]Haha[emoji23] det har jeg gjort for lenge siden![emoji14]