Har tydeligvis tatt seg opp [emoji6]Veldig stille her idag....[emoji849] liker ikke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tydeligvis tatt seg opp [emoji6]Veldig stille her idag....[emoji849] liker ikke!
Aaah. Tullejente! Har smågodt gjemt. Lete [emoji23]Eller sånne croisanter med sjokolade inni [emoji7]
Å ja så det var sånn det var [emoji6]Noen har ikke noe liv må du huske[emoji23]
Det har ikke jegJeg har vært innom titt og ofte i hele dag da[emoji1]
Hva handlet du?Nei....stikker i butikken jeg[emoji1]
Satser på 100 nye innlegg her til jeg er tilbake[emoji23]
Den er ordnet [emoji16]Hva sa han om vifta?
Jeg å har alltid brukt termin gruppe [emoji23] men der er det ikke i nærheten av så mye liv[emoji23][emoji23]Samme her [emoji28] var bare inne på termingruppa før nesten.. ble litt mer aktiv på sist termingruppe-utfordring men nå med denne utfordringen har det tatt helt av [emoji28]
Våknet hun da eller?Jepp.
Men nå må jeg ut!
Crap,vogna er i bilen. Og jenta sover i armkroken min. Må legge henne fra meg for å sette opp vogna.
Håper det ja[emoji16]Ja. Veldig. Gjerne i seng før 0000 i dag da![]()
Det er jo elsk [emoji7]Kos deg på butikken. Husk å kjøp lakris. Lakris er godt. Og viktig.
Godt å være sosial her da[emoji16][emoji16]Får så sjelden mld og ring jeg. Føler meg ekstremt sosial her [emoji23]
Våknet hun da eller?
Måtte jo smake på dem hver for seg, første gang også med hjemmelaget bringebærfromasj [emoji6]Vanskelig å la være å smake? Fristelser på fristelser [emoji85]
Hadde nok hvert kjedelig å hatt meg her ellers [emoji6]
Haha ja. Hsr ett ønske om det. Kjenner jeg sliter mer i kveldHåper det ja[emoji16]
Hehe[emoji38] godt dette kan læres etterhvert som lille vokser[emoji6][emoji6]Veldig greit ja. Bare må kommentere litt. Lukk øya. Slutt p syng. Slutt å lek. [emoji23]
Det var på hengende håret [emoji4]6013 innlegg i går sa Tamara at vi hadde ca![]()
Ikke like lett hver gang gittFinner ikke slravlegiret i dag
Ja må vel øke en del men skal vel klare det imellom alle andre ting. Nå skal det bli stille i helga da besøket vårt drar i morgen kveld.