Tja 96 innlegg på en dag er kanskje ok....men tror dette blir tøft å henge med på topp 100 denne mnd
![]()
Det er jo kjempe bra[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja 96 innlegg på en dag er kanskje ok....men tror dette blir tøft å henge med på topp 100 denne mnd
![]()
Så Vaiana [emoji1] Likte den godt jegHvilken tegnefilm?
Skunmelt hvor fort det går innimellomJaa. Hadde ikke spammet [emoji14] Heldigvis. Gjorde det tidligere i dag nemlig.
Joa men så er jo du mye mer aktiv enn meg da [emoji6]Det har jeg[emoji85]
Hihi, takk for den også [emoji7]Og flott mage [emoji16]
Blir det for ille har jeg ikke valg. Da må jeg gå gitt. Men går for øyeblikket nå daFinne noe medisin. Gjerne den kikker inn når jeg skal sove da.
[emoji23][emoji23][emoji23] rare mobilGubbe ut??? [emoji13][emoji23][emoji23]
Blir nok veldig koselig [emoji4]Det hørtes koselig ut[emoji1]
Må jo det, og nå er begge kakene ferdig of venter bare på at vi skal frakte dem imorgen [emoji4]Så flink du har vært som har baka ! [emoji8]
Vanskelig å la være å smake? Fristelser på fristelser [emoji85]Etter hva jeg tror er den like god som den ser ut som og farlig å ha i kjøleskapet [emoji54]
Får vondt av henne. Ja hun drikker bra, men vil nesten bare ha mme. Eller vanlig melk. Men drikker og vann.
Veldig [emoji23]Haha,tatt på fersken [emoji13]
Mhm, kan ta bilde lørdag når den blir åpnetHoly, den så himmelsk ut![emoji7]
Ja må vel øke en del men skal vel klare det imellom alle andre ting. Nå skal det bli stille i helga da besøket vårt drar i morgen kveld.Det kan det bli. Mange som et aktive... Men umulig er det ikke. Ei uke igjen enda..
Hadde nok hvert kjedelig å hatt meg her ellers [emoji6]Lov å hoppe
Eller sånne croisanter med sjokolade inni [emoji7]Nå hadde det smakt med skillingsbolle gitt [emoji23][emoji23]
Ja. Må på jobb i morgen. Og vært hjemme allerede 1.5 dag fra den pga forkjølelse. Må imorgenLurt å knipse en pille ja[emoji2] så går natten bedre[emoji173]️
Godt hva som er gjort daMå jo det, og nå er begge kakene ferdig of venter bare på at vi skal frakte dem imorgen [emoji4]
Jupp, men også koselig da, går nok greit egentlig bare vi rekker timen der [emoji4]Blir travel helg for dere[emoji2]
Tja litt skuffa trodde jeg hadde kommet litt lenger så da er jeg ute av treningen [emoji14]Det er jo kjempe bra[emoji1]