♡ Skravletråd JUNI ♡

Skal i morra? Her har akkurat besøket godt
Dialogmøte med nav kl 12 (litt spent. Skal jo egentlig være med arbeidsgiver og nav, men vikariatet gikk jo ut 31.05), og deretter vasking antar jeg.

MEd det snittet tar det litt over 3 timer å nå målet (Man har da et regneark om beregner det meste...) Og vi vet at det normalt synker ettersom folk legger seg. med unntak av sånne krampekvelder...
Får ta litt halvkrampe nå istedet. Fordelt på 2,5 timer.

Nettet mitt er ELENDIG! Tar liksom litt ekstra tid alt.. Gleder meg til å få faktisk skikkelig bredbånd igjen...

Mm. Trene på låsing. Det går nok inn. Presenteres ikke som "huske å låse" men "beskytte huset vårt mot tyver"
Han har stor tro på at tyver er overalt og står bak alt vondt som mennekser finner på...

Tyver funker[emoji12] selvom min ikke tror det finnes så mange tyver her, han har nemlig aldri sett noen[emoji23]

Jeg er ikke sikker på om det var 130 innlegg på 10 eller 20 minutter, enten et bra hopp opp på tempo eller rett og slett bare enda litt lenger ned, jeg er usikker på om jeg hoppet over en oppdatering.
Håpe på det beste? [emoji56]

I dag ble jeg ringt av gamlejobben. Måtte komme ned i morgen til kl 16. Vet at jeg får en blomst som takk for 10 år der før jeg slutta da. Men rart å snakke med ekssjefen som er grunnen til jeg ikke har jobben mer være så overhyggelig på tlf. Jojo. Blomst vil jeg ha [emoji23]

Koselig med en liten oppmerksomhet da[emoji2]

Back
Topp