♡ Skravletråd JUNI ♡

Tjæ. Vasking av overetg bare. Dvs, 1 soverom med skap, 1 lite bad, og et stort rom (stue, gang og kjøkken på samme tid). Har tatt kjøkkenskapene, utenom søppelskapet.
Så.. Ikke egentlig så mye, men nok til å måtte dele det opp.

Godt med penvær! Er varmt nok her også i dag, men blåser noe veldig.

Greit og ikke ta for mye for fort også da[emoji4][emoji28] kjett om du skulle bli helt ødelagt. Du har jo fortsatt igjen noen uker[emoji6]
Det er det virkelig[emoji4]

I dag ble jeg ringt av gamlejobben. Måtte komme ned i morgen til kl 16. Vet at jeg får en blomst som takk for 10 år der før jeg slutta da. Men rart å snakke med ekssjefen som er grunnen til jeg ikke har jobben mer være så overhyggelig på tlf. Jojo. Blomst vil jeg ha [emoji23]
... Hadde det ikke vært bedre å gi blomst NÅR du slutta og ikke lenge etterpå? :S

Greit og ikke ta for mye for fort også da[emoji4][emoji28] kjett om du skulle bli helt ødelagt. Du har jo fortsatt igjen noen uker[emoji6]
Det er det virkelig[emoji4]
Jaa, også ser jeg veldig frem til helg i Trondheim. Teit om lillegutt skulle komme akutt FØR det [emoji23] Hadde faktisk vært veldig kjipt. (hurraaa, istedenfor kosehelg, så må vi ligge på sykehuset med pustemaskiner og greier..).
Bedre at han holder seg inne til i alle fall mandag. *Minst*. Da er jeg 34 uker, så da regnes de vel som relativt ferdig.

Så, nei. Overarbeiding er ikke helt fint. [emoji14]

I dag ble jeg ringt av gamlejobben. Måtte komme ned i morgen til kl 16. Vet at jeg får en blomst som takk for 10 år der før jeg slutta da. Men rart å snakke med ekssjefen som er grunnen til jeg ikke har jobben mer være så overhyggelig på tlf. Jojo. Blomst vil jeg ha [emoji23]

Blir jo litt kleint sikkert, når man er så overhyggelig[emoji28]

Jaa, også ser jeg veldig frem til helg i Trondheim. Teit om lillegutt skulle komme akutt FØR det [emoji23] Hadde faktisk vært veldig kjipt. (hurraaa, istedenfor kosehelg, så må vi ligge på sykehuset med pustemaskiner og greier..).
Bedre at han holder seg inne til i alle fall mandag. *Minst*. Da er jeg 34 uker, så da regnes de vel som relativt ferdig.

Så, nei. Overarbeiding er ikke helt fint. [emoji14]

Nei, det skal dere ikke ha noe av. Lillegutt får kose seg og gjøre seg ferdig inni magehuset en stund til[emoji4]

Ja, mine surfer egentlig inn premiene på at vi hører lydbøker i bilen på ferie
Men siden vi ikke drar før om en måned leser eldste (og han og vi for mellomste) så de får kommet opp i level før den tid.
Min leser men ikke like mye som før

Haha jo? Men det tok sin tid gitt [emoji56]
Så teit. Og litt kleint.. Og rart. Haha.. Jaja. [emoji14]
Jeg passet på å f.eks levere chippen min FØR vikariatet mitt gikk ut, fordi jeg ikke ville få en klein sms fra sjefen om å levere den tilbake fordi jeg ikke fikk jobben jeg søkte på liksom.. Ingen unødvendig kontakt [emoji14]
Menmen.
Fint med blomst da!

Nei, det skal dere ikke ha noe av. Lillegutt får kose seg og gjøre seg ferdig inni magehuset en stund til[emoji4]
Ja. Det synes jeg. Bare to uker og to dager til dagen storesøster ble født da. Så.. Stiller meg veldig mentalt klar for at han kommer fra og med neste uke og utover. Men denne uka nekter jeg, altså.

Ja. Det synes jeg. Bare to uker og to dager til dagen storesøster ble født da. Så.. Stiller meg veldig mentalt klar for at han kommer fra og med neste uke og utover. Men denne uka nekter jeg, altså.

Det skjønner jeg godt[emoji4]

Back
Topp