♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke sant. Største forskjellen ligger dog mest i at jeg sist var rimelig bekymringsløs, mens jeg denne gangen er på tuppa for alt. Tenker litt mer..
Jeg er nok mer mentalt forberedt på alt mulig og veldig obs på kroppen. Sist fløy jeg gjennom svangerskapet uten å tenke. Og deilig var det...! Ikke alltid like bra å være eldre og mer erfaren gitt.
Det har du nok rett i. Føler ikke at jeg er helt bekymringsløs jeg heller. Kan nok være delvis på grunn av forumet og jeg ser alt som kan gå galt. Men å bekymre seg forandrer jo ingenting verken den ene eller den andre veien. :)

Det har du nok rett i. Føler ikke at jeg er helt bekymringsløs jeg heller. Kan nok være delvis på grunn av forumet og jeg ser alt som kan gå galt. Men å bekymre seg forandrer jo ingenting verken den ene eller den andre veien. :)
Tja, jeg vet ikke helt. Tenker på dette med å kjenne liv.. Bekymringsløs = bare fly gjennom og satse på det går bra.
Bekymringer = komme inn på en sjekk når det trengs.
Og joda. Mest sannsynlig går det jo bra uansett.. Men noen ganger er jo den ene sjekken viktig [emoji33]
Og jeg kjenner nesten ikke liv i det hele tatt. Altså. Kjente mye før, også dabbet det mer og mer fra uke 20 eller noe.
Vært inne både 22 uker og 27 uker, men alt fint.
Problemet er jo bare at jeg ikke aner når jeg skal ringe, for jeg kjenner han jo knapt uansett.. :S
Alt man må tenke på

Blir jo litt kleint sikkert, når man er så overhyggelig[emoji28]
Så veldig ! [emoji23] Hadde ikke hu vært den største mobberen hadde jeg sikkert enda jobba der liksom

Så teit. Og litt kleint.. Og rart. Haha.. Jaja. [emoji14]
Jeg passet på å f.eks levere chippen min FØR vikariatet mitt gikk ut, fordi jeg ikke ville få en klein sms fra sjefen om å levere den tilbake fordi jeg ikke fikk jobben jeg søkte på liksom.. Ingen unødvendig kontakt [emoji14]
Menmen.
Fint med blomst da!
Jeg leverte alt for 7 mnd siden [emoji23] Traff på ene sjefa som gikk i mine gamle klær. Se spyro. De passer meg nå. Er jeg ikke fin i de? [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg leverte alt for 7 mnd siden [emoji23] Traff på ene sjefa som gikk i mine gamle klær. Se spyro. De passer meg nå. Er jeg ikke fin i de? [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha.. Jaja. Uff. [emoji14]

Hva var grunnen til at du sluttet..?
Mye pga helsa. Sliter med migrene og er totalt utslitt i kroppen. Men sjefene på jobb drev med psykisk terror i håp om å bli kvitt meg. De nekta å tilrettelegge for meg i en vanskelig tid, de gjorde det til såpass helvete at jeg gjemte meg i huset i frykt for folk skulle se meg og dømme meg.
De sa rett ut selv de ikke ønska meg der faktisk. Dette foran både legen og dps. Så de var ganske sjokkert og sykemeldte meg enda lengre. :(

Jeg måtte blokkere de på alt. Av fb og slikt. For de gikk å leta etter meg og om de fant feks bilde av meg som satt ved ett bord i en sosial tilstelning ble jeg utskjelt...

Så jeg klarte rett og slett ikke gå tilbake. Fælt at jeg ikke var sterk nok, men de vant rett og slett. De har gjort det samme med ett par til. Deres måte og bli kvitt de dyre, heller ta i bruk vikarer som er billige virker det som. Og det er synd. For jeg var dritgod i jobben min. :(

Mye pga helsa. Sliter med migrene og er totalt utslitt i kroppen. Men sjefene på jobb drev med psykisk terror i håp om å bli kvitt meg. De nekta å tilrettelegge for meg i en vanskelig tid, de gjorde det til såpass helvete at jeg gjemte meg i huset i frykt for folk skulle se meg og dømme meg.
De sa rett ut selv de ikke ønska meg der faktisk. Dette foran både legen og dps. Så de var ganske sjokkert og sykemeldte meg enda lengre. :(

Jeg måtte blokkere de på alt. Av fb og slikt. For de gikk å leta etter meg og om de fant feks bilde av meg som satt ved ett bord i en sosial tilstelning ble jeg utskjelt...

Så jeg klarte rett og slett ikke gå tilbake. Fælt at jeg ikke var sterk nok, men de vant rett og slett. De har gjort det samme med ett par til. Deres måte og bli kvitt de dyre, heller ta i bruk vikarer som er billige virker det som. Og det er synd. For jeg var dritgod i jobben min. :(

Nei, fyyy faen.. Ikke nok med at man skal bli fysisk syk, men så skal de bryte en ned psykisk også..?! Det er absolutt ikke akseptabelt, og hele gjengen skulle fått seg et skikkelig ballespark.. Fysj..!
Skjønner godt du fant noe annet i alle fall..!

Hva ble det til middag da? :)

Skeia ut fra planen min. Lagde selvkomponert "kyllinggryte": Fullkornspasta, kyllingbiter, wokgrønnskaer og toro kyllingssaus. Koker pasta, steker kylling og wokker grønnsakene. Lager sausen og blander alt i en stor kaserolle. Så deilig sommermat!

Skeia ut fra planen min. Lagde selvkomponert "kyllinggryte": Fullkornspasta, kyllingbiter, wokgrønnskaer og toro kyllingssaus. Koker pasta, steker kylling og wokker grønnsakene. Lager sausen og blander alt i en stor kaserolle. Så deilig sommermat!
Spennende da! :D
Her ble det også kylling. Bare i wraps.

Jeg sitter her meg klump i halsen og tårer i øynene... Hvorfor? Fordi søtpotet er så ufattelig godt?!:confused004
Begynner å grine nå hvis jeg sier "søtpotet". :confused005

Hva er det som skjer med meg? Enten er jeg ufattelig sliten, eller så er det noe på gang! *Krysser fingrene for spire*

Back
Topp