♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Bilen er så mye dill med at mannen våger ikke gjøre noe på den selv. Den gamle derimot gjør han så han vil ;)
Ja, virker som at desto nyere bilene er, desto mindre kan man gjøre selv - uten spesialutstyr og sånt. Blir jo bare dyrere og dyrere på den måten :P

God morgen! Herlig å få hvilt litt etter dagen du hadde i går. Viktig med pausedager innimellom :) Jeg har hatt en rolig og avslappende dag så langt, nyter fri. :) Har du sovet godt? :)
Herlig å ha fri da [emoji173]️
Har vel sovet relativt greit tror jeg. Mulig oversovet bittelitt.. Lett hodepine [emoji14]
Kjenner også det skal bli godt å få ordnet seg noe mat snart..

Bibliotek rundt i landet har lesekonkurranse. For å opprettholde det de kan og gleden med å lese
Www.sommerles.no

Kjempekjekt. Får trofeer når de har lest bøker/blader. Og gevinst når nivåer er nådd.
Ahh. Dattera har så mye bøker hjemme hun skulle ha lest først..
Samt at jeg tror ikke vårt bibliotek er med på det..

Har ikke hatt en fin natt dessverre.

Mareritt, rare drømmer og opp to ganger for å tisse....
Men det positive er at jeg alltid får helt snåle drømmer når jeg er gravid! :smiley-bounce012 4 dpo. Så spent på om det klaffer!

Oi, så spennende da[emoji1] krysser fingre!

Nei. Hun har sovet godt i natt.

Nå kjører vi oss en tur. Kanskje Plantasjen, kanskje handlesenter eller noe. Ser om hun sovner og vurderer deretter
Merkelig. Får håpe hun sover igjen da. Blir kanskje litt for lenge mellom duppene når hun skal sovne så tidlig..?

Herlig å ha fri da [emoji173]️
Har vel sovet relativt greit tror jeg. Mulig oversovet bittelitt.. Lett hodepine [emoji14]
Kjenner også det skal bli godt å få ordnet seg noe mat snart..
Hodepina er kanskje et tegn på at man har sovet litt vel lenge ja. Hehe :) Det kommer liksom til en hvis grense. Kan være greit å få ordnet seg litt mat, ja :)

Nå har jeg laget klar middag til sambo og dattera vår til de kommer hjem i ettermiddag! :) Så blir det ikke så travelt for dem når de skal bort.

Drar selv på jobb om en halvtime, så blir det rett på aktivitet med jenta, og deretter trening.
Ha en fin dag! :)

Hva har du laget?[emoji2] ha en fin vakt!

Wææ [emoji33] Uff. Vil ikke tenke tankene en gang. Heldigvis film gitt
Jævv. Og jeg ser ikke på den som videre sannsynlig heller altså. [emoji14]
Hvor mange ganger har du lest om "en gruppe gikk av flyet som kræsjet - alle døde en uke senere" ..? [emoji14]

Back
Topp