Må snsrt dra så lite vitsHvile litt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må snsrt dra så lite vitsHvile litt ?
Ha en fin dagNå har jeg laget klar middag til sambo og dattera vår til de kommer hjem i ettermiddag!Så blir det ikke så travelt for dem når de skal bort.
Drar selv på jobb om en halvtime, så blir det rett på aktivitet med jenta, og deretter trening.
Ha en fin dag!![]()
Ja det beste da er enten å slappe av eller gjøre ting [emoji4]Guri så trøtt jeg er
Kamskje jeg sksl gå å sette på en vaskemaskin
Nå har jeg laget klar middag til sambo og dattera vår til de kommer hjem i ettermiddag!Så blir det ikke så travelt for dem når de skal bort.
Drar selv på jobb om en halvtime, så blir det rett på aktivitet med jenta, og deretter trening.
Ha en fin dag!![]()
Ahh Ka skal fu?Må snsrt dra så lite vits
Snart din tur nå daTil et sted mellomrom 10-11 for da vet jeg 100% at lillegutt også etterhvert vil sove så mindre kaos, da pleier han å vaske div og ta lillegutt når han våkner uten at jeg behøver å mase [emoji13]
Hente kbAhh Ka skal fu?
Helt riktig detJa det beste da er enten å slappe av eller gjøre ting [emoji4]
Må mens det går [emoji23]Skjønner godt du synes det er helt ok[emoji2]
Godt å legge seg tidlig!Det hadde jeg garantert[emoji12] legger meg tidlig...
Takk. Sovna også. Men søstra ringte som vanlig og vekka meg [emoji33][emoji85] Hver gang. Tilbake til fosterstilling på sofa nå da.Bra du holder deg hjemme[emoji4] god bedring!
Helt umulig faktisk [emoji23]Haha, umulig å la være å gape![emoji23]
Er du blitt syk?Takk. Sovna også. Men søstra ringte som vanlig og vekka meg [emoji33][emoji85] Hver gang. Tilbake til fosterstilling på sofa nå da.
Har veldig luftsmerter i magenEr du blitt syk?![]()
Huff da, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut!Har veldig luftsmerter i magenOg kjenner det vrir seg inni der [emoji85] Så fosterstilling hjelper litt da
![]()
Er ikke det neiHuff da, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut!![]()
Huff. Bruker du å slite med luftsmerter? Det er så hinsides vondt når det står på også. Sender medfølelse!Er ikke det neiSå håpa litt søvn også hjalp. Men den gang ei.
Å fillernUngen ble level 11 på sommerles i dagSå nok en premie må hentes da
![]()
Kun om jeg har spist noe jeg ikke tåler. Noe jeg ikke har nå. Så usikker på hvorfor nå da [emoji85]Huff. Bruker du å slite med luftsmerter? Det er så hinsides vondt når det står på også. Sender medfølelse!