♡ Skravletråd JUNI ♡

Tidligere og tidligere... 9.30

Snuppa har krabba opp i sofaen, funnet puppen og dier (det gjør hun fra tid til annen) og... sovnet.

Vi går vanligvis tur fra etter 11 for at hun skal sove fra 11.30 og en times tid, de site dagene har hun altså krabbet opp sånn og ovnet rundt 1030. Dagens er ny rekord. Jeg tenkte ikke sove da hun kom, bare en kosestund...
Hm. Har hun hatt seg en våkennatt eller noe? Var skrekkelig tidlig.

Herlig! Her er det den 20. hver måned at regningene betales :P
Meste er fast. Så legger ikke særlig merke til det egentlig. En den eiendomsskatten hadde jeg utsatt til feriepengene kom da :)

Hei! God morgen. Jeg får visst til å sove lenge om jeg går inn for det [emoji28]
Vet ikke helt om jeg er helt uthvilt enda likevel, så blir nok en skikkelig pausedag.. Tror det trengs [emoji14]
Hatt en fin dag hittil, alle..?
Søvn avler søvn til tider [emoji8]

Nå har jeg laget klar middag til sambo og dattera vår til de kommer hjem i ettermiddag! :) Så blir det ikke så travelt for dem når de skal bort.

Drar selv på jobb om en halvtime, så blir det rett på aktivitet med jenta, og deretter trening.
Ha en fin dag! :)
Hva ble det til middag da? :)

Meste er fast. Så legger ikke særlig merke til det egentlig. En den eiendomsskatten hadde jeg utsatt til feriepengene kom da :)
Ja, enkelte ting passer det fint å ta sammen med feriepengene. Her skal bilen på eu-kontroll når feriepengene kommer :P Veldig spent på den! :)

Ja, enkelte ting passer det fint å ta sammen med feriepengene. Her skal bilen på eu-kontroll når feriepengene kommer [emoji14] Veldig spent på den! :)
Håper det går smertefritt da! Hadde nylig vår. Men da sammen med service. Ble ikke så billig gitt.

Håper det går smertefritt da! Hadde nylig vår. Men da sammen med service. Ble ikke så billig gitt.
Det har en tendens til å bli litt dyrere enn man håper. Heldigvis kan mannen bytte slitedeler og sånt selv, men blir det noe ekstra må det jo gjøres på verksted.. :)

Det har en tendens til å bli litt dyrere enn man håper. Heldigvis kan mannen bytte slitedeler og sånt selv, men blir det noe ekstra må det jo gjøres på verksted.. :)
Ja. Vi tok den på merkeverksted nå da. Er jo litt dyrere det også. Men vi visste om den ene tingen de måtte fikse. Så regna med det egentlig :)

Hm. Har hun hatt seg en våkennatt eller noe? Var skrekkelig tidlig.
Nei. Hun har sovet godt i natt.

Nå kjører vi oss en tur. Kanskje Plantasjen, kanskje handlesenter eller noe. Ser om hun sovner og vurderer deretter

Alle regninger betalt. Fint det. Lenge til neste gang. Hel mnd faktisk [emoji23]
Hurra!
Jeg er så glad i efaktura, og regningskonto. Trykker bare godkjenn for hver gang, og legger inn et fast beløp på regningskontoen. Går så av seg selv! :D

Smart spyro. Sett på final destinastion 3 som foregår på tivolipark. Åssen skal jeg våge gå i Kongeparken i år da ! [emoji33]
Du får bare passe på å ikke gå AV dersom det er din tur til å dævve da, vet du [emoji14]

Ungen ble level 11 på sommerles i dag :) Så nok en premie må hentes da :)
Jeg har en på 11 og en på 5 så premier skal hentes ja. Når jeg bare får tid til å ta dem med, de skal jo noe etter skolen hver dag... Fredag får det bli. Eller neste uke.

Jeg har en på 11 og en på 5 så premier skal hentes ja. Når jeg bare får tid til å ta dem med, de skal jo noe etter skolen hver dag... Fredag får det bli. Eller neste uke.
Har ikke sommerferier begynt for akt etter skolen enda?

Back
Topp