♡ Skravletråd JUNI ♡

Da blir resten av dagen hennes litt lang?[emoji4]
Ja, lurer på å dra på shopping, da sovner hun evt i bilen til eller fra.

Skulle hatt en oppmerksomhet til mine foreldre som har bryllupsdag i morgen (42 år tror jeg) men mamma er så vanskelig.
Blomster - astma
Sjokolade - diabetes
Vin - drikker ikke/migrene

Altså.... Hva da???

Hehe, godt dere fikk et fornuftig svar til slutt[emoji2]
Ja, men ikke noe råd, konklusjon eller annet, utover at jeg ved å presse litt på fikk at vi kunne være liberal med å gi paracet tidlig. Første forsøk på å svare på hvor mye/ofte ble "etter vekt" men ja. Jeg mente ikke hvor mye og ofte om gangen, men hvor høy terskel for å gi. Og da fikk jeg et svar.

Men reelt utbytte av legetimen, nei. Fortsatt er vi på at "mamma sier at dette nok er migrene, og da bruker vi paracet" og det hadde vi før også egentlig. Menmen. Så har vi snakka med legen i det minste. Og bruker enda litt mer paracet. Han bruker smeltetablettet tilsvarende en halv pille, inntil han er 25 kilo og han er jo ikke mer enn 21-22. Det er 12 i pakken så vi handler relativt jevnlig paracet til ham. Menmen. Det funker jo.

Men langt opp til dere ;)
Starta på ny nå med minste. Ender vel med jeg må lese for det meste. Men vi prøver. Hu vil gjerne også når søstra holder på :)

Ja, lurer på å dra på shopping, da sovner hun evt i bilen til eller fra.

Skulle hatt en oppmerksomhet til mine foreldre som har bryllupsdag i morgen (42 år tror jeg) men mamma er så vanskelig.
Blomster - astma
Sjokolade - diabetes
Vin - drikker ikke/migrene

Altså.... Hva da???
Gavekort på en restaurant for en date.

Gavekort på en restaurant for en date.
Ikke egebrlog tenkt så dyrt.

Ja, også er ut å spise et kapittel i seg selv, hun tåler minimalt av krydder, ikke noe pepper etc men litt urter kan gå....

Ja, også er ut å spise et kapittel i seg selv, hun tåler minimalt av krydder, ikke noe pepper etc men litt urter kan gå....
Åh. Da var det verre. Vi søsken spleiser på gavekort på Big Horn til mamma og pappa. Og det er det kjekkeste de vet ser du

Men jammen ikke lett da. Massasje eller noe slikt?

Har du ikke et fint bilde av dem sammen som du kan ramme inn og gi? :) (Passer kanskje ikke i forhold til tidsperspektivet).

Alle regninger betalt. Fint det. Lenge til neste gang. Hel mnd faktisk [emoji23]

Hei! God morgen. Jeg får visst til å sove lenge om jeg går inn for det [emoji28]
Vet ikke helt om jeg er helt uthvilt enda likevel, så blir nok en skikkelig pausedag.. Tror det trengs [emoji14]
Hatt en fin dag hittil, alle..?

Smart spyro. Sett på final destinastion 3 som foregår på tivolipark. Åssen skal jeg våge gå i Kongeparken i år da ! [emoji33]

Hei! God morgen. Jeg får visst til å sove lenge om jeg går inn for det [emoji28]
Vet ikke helt om jeg er helt uthvilt enda likevel, så blir nok en skikkelig pausedag.. Tror det trengs [emoji14]
Hatt en fin dag hittil, alle..?
God morgen! Herlig å få hvilt litt etter dagen du hadde i går. Viktig med pausedager innimellom :) Jeg har hatt en rolig og avslappende dag så langt, nyter fri. :) Har du sovet godt? :)

Back
Topp