>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det må dere jo ikke [emoji33]Å fillern
Glemmer å registrere vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må dere jo ikke [emoji33]Å fillern
Glemmer å registrere vi
Håper det kommer seg etterhvert!Kun om jeg har spist noe jeg ikke tåler. Noe jeg ikke har nå. Så usikker på hvorfor nå da [emoji85]
TakkHåper det kommer seg etterhvert!![]()
Registrert nå daDet må dere jo ikke [emoji33]
Det er braRegistrert nå da
Nei tydelivus ikkr
Har kontaktet samsung for å høre også
De tåler mindre![]()
2 maskin med klær på, tørketrommel på og må nå brette klær.
Jobb i dag?
Vi var hos legen som brukte 90% av timen på at det nok ikke var migrene siden det varer så kort og fortalte som om avspenningsøvelser og massasje mot spenningshodepine for så de siste par minuttene når hun skrev ut informasjon om barn og hodepine for å gi meg om spenningshodepinen lese at oi da, man blir ikke kvalm av dem og paracet virker ikke, men derimot, hey, BARNEmigrene er ikke sånn to dagers opplegg som for voksne, det er fort gjort og paracet virker og de blir ofte kvalme ja... hmm, det er kanskje det likevel da, jaja, gi ham paracet da, gi den tidlig i forløpet så kanskje han ikke blir så kvalm at han kaster opp
Tidligere og tidligere... 9.30
Snuppa har krabba opp i sofaen, funnet puppen og dier (det gjør hun fra tid til annen) og... sovnet.
Vi går vanligvis tur fra etter 11 for at hun skal sove fra 11.30 og en times tid, de site dagene har hun altså krabbet opp sånn og ovnet rundt 1030. Dagens er ny rekord. Jeg tenkte ikke sove da hun kom, bare en kosestund...
Spent på svsret derSå kjedelig[emoji13]
Ha ha wh neiNeida, de tåler alt![emoji23]
Men langt opp til dereDet er bra![]()
Kjenner meg igjen der [emoji23] hvor langt har du kommet?Skulle aldri ha begynt å se Orange is the new black. Får jo aldri lagt meg![]()
Åh hvordan syk? Masse god bedring[emoji173]️
Nei regn :/
Planer for dagen?
Fornøyd med det
God morgen![]()
God morgen[emoji259]
Har dere hatt en god natt?
God morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]
God formiddag alleGod morgen alle sammen