♡ Skravletråd JUNI ♡

Travle hverdager for de fleste, men jeg setter ekstra stor pris på det om det blir litt besøk da :p Nå er jeg ikke den flinkeste til å dra på besøk selv, men det begrenser seg litt nå som jeg er gravid :p
Ja skjønner det :)hvor i landet bor du ?:)

Tja... Både og :p Jeg er alene med to barn fra før og er 100% student så det har vært rimelig travelt og tungt :confused: Men jeg har klart alt jeg skulle, karakterene er ok+ og nå kommer snart BF/kjæreste for å (forhåpentligvis) få med seg fødsel og de første månedene ihvertfall før han må dra tilbake til hjemlandet og jeg er atter alenemor :eek:
Hvor kommer han fra/bor han? :)

Jeg også var på tidlig UL i uke 9 (ca) fordi det var så overraskende og uplanlagt at jeg kunne nesten ikke tro at det var sant :woot::love7
Haha, ja, godt å få bekreftet at det er noe inni der. Man føler jo seg bare skikkelig syk i begynnelsen :P

Skal dra på Barnevognservice (ihvertfall, kanskje noen flere barneutstyrsbutikker) for å snoke på om det er noe jeg bare MÅ ha til lillebror :D:D

Du da? :)
I sentrum ?:) Må vaske klær iallefall . Får se om småtrolla skal i barnehagen eller ei :)

Hvor kommer han fra/bor han? :)

Han er fra Ukraina, så "selvfølgelig" ikke EU land :sorry: Han var her egentlig på studentvisum, så jeg møtte han på skolen, men så ble visumet inndratt pga at UDI mente at progresjonen hans ifht studiet ikke gikk raskt nok :(

Men vi finner ut av det :) Jeg har bestemt at det skal løse seg ;):p

I sentrum ?:) Må vaske klær iallefall . Får se om småtrolla skal i barnehagen eller ei :)

Ja i sentrum tenkte jeg :) De har vel flere butikker, men litt kronglete å komme seg til uten bil? Eller kanskje bare jeg som ikke er godt nok kjent med bussene :p

Back
Topp