Ja skjønner detTravle hverdager for de fleste, men jeg setter ekstra stor pris på det om det blir litt besøk daNå er jeg ikke den flinkeste til å dra på besøk selv, men det begrenser seg litt nå som jeg er gravid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skjønner detTravle hverdager for de fleste, men jeg setter ekstra stor pris på det om det blir litt besøk daNå er jeg ikke den flinkeste til å dra på besøk selv, men det begrenser seg litt nå som jeg er gravid
![]()
Mangler visst litt mer enn antatt så jegSå bra [emoji6]
Ja det er pyton-dager!
Ja når de andre her hjemme begynner ferie ei uke før meg, så er det bare meg selv å tenke på før jeg skal på jobb.
Hvor kommer han fra/bor han?Tja... Både ogJeg er alene med to barn fra før og er 100% student så det har vært rimelig travelt og tungt
Men jeg har klart alt jeg skulle, karakterene er ok+ og nå kommer snart BF/kjæreste for å (forhåpentligvis) få med seg fødsel og de første månedene ihvertfall før han må dra tilbake til hjemlandet og jeg er atter alenemor
![]()
Planer for i morgen ?
Haha, ja, godt å få bekreftet at det er noe inni der. Man føler jo seg bare skikkelig syk i begynnelsenJeg også var på tidlig UL i uke 9 (ca) fordi det var så overraskende og uplanlagt at jeg kunne nesten ikke tro at det var sant![]()
Hahah, ja, når man først begynner.. "bare eeeen til"Skulle aldri ha begynt å se Orange is the new black. Får jo aldri lagt meg![]()
Ja det hadde vært en morsom dato [emoji16]Mulig muligHan har ihvertfall fått grei beskjed om å ikke komme på overtid [emoji14]
Eller, 17.07.17 hadde jo vært en morsom dato da![]()
I sentrum ?Skal dra på Barnevognservice (ihvertfall, kanskje noen flere barneutstyrsbutikker) for å snoke på om det er noe jeg bare MÅ ha til lillebror
Du da?![]()
Hehe kjenner til detSkulle aldri ha begynt å se Orange is the new black. Får jo aldri lagt meg![]()
Hvor kommer han fra/bor han?![]()
Han var her egentlig på studentvisum, så jeg møtte han på skolen, men så ble visumet inndratt pga at UDI mente at progresjonen hans ifht studiet ikke gikk raskt nok Nei jeg tror ikke det stemmer.... Hvis de tallene som det blir tatt screenshot av stemmer...Mangler visst litt mer enn antatt så jeg
Jobb og sommeravslutning på min jobbPlaner for i morgen ?
Ja [emoji16]Åh! Det er så luksus når en bare har seg selv å ordne før en skal ut døren!![]()
I sentrum ?Må vaske klær iallefall . Får se om småtrolla skal i barnehagen eller ei
![]()
Ja så det. Tamara er for trøtt ...sett for mye serieNei jeg tror ikke det stemmer.... Hvis de tallene som det blir tatt screenshot av stemmer...