Kult[emoji4] mine skriker etter ny lakk dem og. Den som er der burde vært fjerna for ei uke siden minst[emoji85]
Er jo så gøy å lakke![emoji1] fikk 5 nye farger i posten i går[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult[emoji4] mine skriker etter ny lakk dem og. Den som er der burde vært fjerna for ei uke siden minst[emoji85]
Ja, lurer på å dra på shopping, da sovner hun evt i bilen til eller fra.Da blir resten av dagen hennes litt lang?[emoji4]
Hva skal du trene?Hjemme med gutt med migrene, har vært på et møte med kommunen og nå skal jeg trene[emoji2]
Du da?
Takk det sammeGod formiddag allehåper dere får en flott dag
![]()
Ja, men ikke noe råd, konklusjon eller annet, utover at jeg ved å presse litt på fikk at vi kunne være liberal med å gi paracet tidlig. Første forsøk på å svare på hvor mye/ofte ble "etter vekt" men ja. Jeg mente ikke hvor mye og ofte om gangen, men hvor høy terskel for å gi. Og da fikk jeg et svar.Hehe, godt dere fikk et fornuftig svar til slutt[emoji2]
Starta på ny nå med minste. Ender vel med jeg må lese for det meste. Men vi prøver. Hu vil gjerne også når søstra holder påMen langt opp til dere![]()
I like måteGod formiddag allehåper dere får en flott dag
![]()
Gavekort på en restaurant for en date.Ja, lurer på å dra på shopping, da sovner hun evt i bilen til eller fra.
Skulle hatt en oppmerksomhet til mine foreldre som har bryllupsdag i morgen (42 år tror jeg) men mamma er så vanskelig.
Blomster - astma
Sjokolade - diabetes
Vin - drikker ikke/migrene
Altså.... Hva da???
Ikke egebrlog tenkt så dyrt.Gavekort på en restaurant for en date.
Åh. Da var det verre. Vi søsken spleiser på gavekort på Big Horn til mamma og pappa. Og det er det kjekkeste de vet ser duIkke egebrlog tenkt så dyrt.
Ja, også er ut å spise et kapittel i seg selv, hun tåler minimalt av krydder, ikke noe pepper etc men litt urter kan gå....
Har du ikke et fint bilde av dem sammen som du kan ramme inn og gi?Ikke egebrlog tenkt så dyrt.
Ja, også er ut å spise et kapittel i seg selv, hun tåler minimalt av krydder, ikke noe pepper etc men litt urter kan gå....
Godt med det som er unnagjort!Alle regninger betalt. Fint det. Lenge til neste gang. Hel mnd faktisk [emoji23]
KjempeGodt med det som er unnagjort!![]()
Herlig! Her er det den 20. hver måned at regningene betalesKjempeFeriepengene i går og i dag penger fra nav
Fint
![]()
God morgen! Herlig å få hvilt litt etter dagen du hadde i går. Viktig med pausedager innimellomHei! God morgen. Jeg får visst til å sove lenge om jeg går inn for det [emoji28]
Vet ikke helt om jeg er helt uthvilt enda likevel, så blir nok en skikkelig pausedag.. Tror det trengs [emoji14]
Hatt en fin dag hittil, alle..?
Ja, kjekt å høreÅåh, så koselig da[emoji7]
Effektiv!2 maskin med klær på, tørketrommel på og må nå brette klær.