♡ Skravletråd JUNI ♡

Kan jo bli mye om man hører på ltdbok også
Ja, mine surfer egentlig inn premiene på at vi hører lydbøker i bilen på ferie
Men siden vi ikke drar før om en måned leser eldste (og han og vi for mellomste) så de får kommet opp i level før den tid.

Da får dere heller trene på låsing[emoji2] blir nok en vane til slutt!
Mm. Trene på låsing. Det går nok inn. Presenteres ikke som "huske å låse" men "beskytte huset vårt mot tyver"
Han har stor tro på at tyver er overalt og står bak alt vondt som mennekser finner på...

Heihei! Her er dagen grei. Pausedag. Merker det verker etter å drive å vaske, men.. Har lovet meg selv å ta pause [emoji14]

Enn du?

Bra du tar en pause da[emoji4] er det igjen mye?
Dagen er helt grei, sola titter innom og tempraturen har kommet seg over 15 i dag[emoji6]

Hehehe :D Enda er de små. De blir nok store nok etterhvert! Du venter din andre? :)
Bra det i alle fall. Jeg ble pottesur med en gang jeg ble gravid, og sykemeldt fra uke 10 grunnet svimmelhet [emoji14] så, ble ikke sånne veeeldig små forandringer.

Ja, er andre. Men var så ung første gang, også er det snart 8 år siden, så.. Føles litt nytt ut på samme tid.

Bra det i alle fall. Jeg ble pottesur med en gang jeg ble gravid, og sykemeldt fra uke 10 grunnet svimmelhet [emoji14] så, ble ikke sånne veeeldig små forandringer.

Ja, er andre. Men var så ung første gang, også er det snart 8 år siden, så.. Føles litt nytt ut på samme tid.
Ja, da forstår jeg at det føles nytt ut. Og så er (som jeg har hørt) ingen svangerskap like heller, så da blir det jo veldig på nytt likevel :)

Bra du tar en pause da[emoji4] er det igjen mye?
Dagen er helt grei, sola titter innom og tempraturen har kommet seg over 15 i dag[emoji6]
Tjæ. Vasking av overetg bare. Dvs, 1 soverom med skap, 1 lite bad, og et stort rom (stue, gang og kjøkken på samme tid). Har tatt kjøkkenskapene, utenom søppelskapet.
Så.. Ikke egentlig så mye, men nok til å måtte dele det opp.

Godt med penvær! Er varmt nok her også i dag, men blåser noe veldig.

Skolen på prioritert/stjetnemerket liste og telefon på stille, men godta stjernemerker. Eller individuell ringetone på din søster = ingen lyd?
Vurderes. Men hu er så utålmodig at da dinger hu på døra [emoji23]

I dag ble jeg ringt av gamlejobben. Måtte komme ned i morgen til kl 16. Vet at jeg får en blomst som takk for 10 år der før jeg slutta da. Men rart å snakke med ekssjefen som er grunnen til jeg ikke har jobben mer være så overhyggelig på tlf. Jojo. Blomst vil jeg ha [emoji23]

Ja, da forstår jeg at det føles nytt ut. Og så er (som jeg har hørt) ingen svangerskap like heller, så da blir det jo veldig på nytt likevel :)
Ikke sant. Største forskjellen ligger dog mest i at jeg sist var rimelig bekymringsløs, mens jeg denne gangen er på tuppa for alt. Tenker litt mer..
Jeg er nok mer mentalt forberedt på alt mulig og veldig obs på kroppen. Sist fløy jeg gjennom svangerskapet uten å tenke. Og deilig var det...! Ikke alltid like bra å være eldre og mer erfaren gitt.

Back
Topp