JaÅåh, spennende! Da er det gjerne litt ekstra spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaÅåh, spennende! Da er det gjerne litt ekstra spennende![]()
Huff da. Mye verre enn her da. For paracet hjelper faktisk ham. Heldigvis
Ja, mine surfer egentlig inn premiene på at vi hører lydbøker i bilen på ferieKan jo bli mye om man hører på ltdbok også
Små og små [emoji23] hehe..JaDet er veldig spesielt med de små forandringene man merker på kroppen etterhvert
![]()
HeheheSmå og små [emoji23] hehe..
Mm. Trene på låsing. Det går nok inn. Presenteres ikke som "huske å låse" men "beskytte huset vårt mot tyver"Da får dere heller trene på låsing[emoji2] blir nok en vane til slutt!
Heihei! Her er dagen grei. Pausedag. Merker det verker etter å drive å vaske, men.. Har lovet meg selv å ta pause [emoji14]
Enn du?
Bra det i alle fall. Jeg ble pottesur med en gang jeg ble gravid, og sykemeldt fra uke 10 grunnet svimmelhet [emoji14] så, ble ikke sånne veeeldig små forandringer.HeheheEnda er de små. De blir nok store nok etterhvert! Du venter din andre?
![]()
DiggMmm....kjenner lukta helt hit[emoji7]
Ja, da forstår jeg at det føles nytt ut. Og så er (som jeg har hørt) ingen svangerskap like heller, så da blir det jo veldig på nytt likevelBra det i alle fall. Jeg ble pottesur med en gang jeg ble gravid, og sykemeldt fra uke 10 grunnet svimmelhet [emoji14] så, ble ikke sånne veeeldig små forandringer.
Ja, er andre. Men var så ung første gang, også er det snart 8 år siden, så.. Føles litt nytt ut på samme tid.
Tjæ. Vasking av overetg bare. Dvs, 1 soverom med skap, 1 lite bad, og et stort rom (stue, gang og kjøkken på samme tid). Har tatt kjøkkenskapene, utenom søppelskapet.Bra du tar en pause da[emoji4] er det igjen mye?
Dagen er helt grei, sola titter innom og tempraturen har kommet seg over 15 i dag[emoji6]
Hu er en stor. [emoji23]Hihi, enten lider hun av hukommelsestap eller så er hun en liten terrorist![emoji23]
Ååh, jeg vil ha mat..Ohhh stappamett
Ohhh stappamett
Vurderes. Men hu er så utålmodig at da dinger hu på døra [emoji23]Skolen på prioritert/stjetnemerket liste og telefon på stille, men godta stjernemerker. Eller individuell ringetone på din søster = ingen lyd?
Ååh, jeg vil ha mat..
Hva er spist?
Chicken tikka med ris og nanbrødHva har du spist?
Ikke sant. Største forskjellen ligger dog mest i at jeg sist var rimelig bekymringsløs, mens jeg denne gangen er på tuppa for alt. Tenker litt mer..Ja, da forstår jeg at det føles nytt ut. Og så er (som jeg har hørt) ingen svangerskap like heller, så da blir det jo veldig på nytt likevel![]()
Nam. Det er godt!Chicken tikka med ris og nanbrød