Ja. Forståelig. Fungerer ikke optimalt med mindre enn 7 timer jeg heller![]()
Nei, da blir jeg så sur i tillegg[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Forståelig. Fungerer ikke optimalt med mindre enn 7 timer jeg heller![]()
Har du flere, eller er det første?HahaJa, er nytt og spennende.
![]()
Bolledeig til heving[emoji173]️
Her er det vind og sånne herligheter [emoji173]️[emoji106]Sitter å svetter på verandaen... herregud så varmt...
Kan ikke det. Unger på skole. Tenk om noe skjer [emoji33]
Sier til søstra mi hver uke. Slutt å ring på morgen. Hver uke driter hu i det. Må sperre hu tror jeg [emoji23]
Sovner i hvertfall ikke
Heihei! Her er dagen grei. Pausedag. Merker det verker etter å drive å vaske, men.. Har lovet meg selv å ta pause [emoji14]Hei[emoji4] har dere en fin dag?
Dere finner nok noeJeg er ikke helt sikker på pris. Har spurt min bror for jeg husker ikke helt. Og foreslått Mini-potteroser som skal stå ute eller rett og slett blåbærbusker for det har de snakket om.
Haha, ja, det er ingen fordelNei, da blir jeg så sur i tillegg[emoji12]
Det er førsteHar du flere, eller er det første?
Flink du er
Hva trenes?
Vi gjør nok det.Dere finner nok noe
Ååh, spennende! Da er det gjerne litt ekstra spennendeDet er første![]()
Ah. Funker det? [emoji14]30 days shred[emoji1]
Mm, men litt tiltak med ei gammel dør så vidt jeg har forstått.
Omg, så deilig med en bh som passer igjen [emoji7][emoji7]
Vannet i kroppen og hormoner har est meg ut.. Men fant en bh som PASSER i går.. Til en billig pris..!!
Skolen på prioritert/stjetnemerket liste og telefon på stille, men godta stjernemerker. Eller individuell ringetone på din søster = ingen lyd?Kan ikke det. Unger på skole. Tenk om noe skjer [emoji33]
Sier til søstra mi hver uke. Slutt å ring på morgen. Hver uke driter hu i det. Må sperre hu tror jeg [emoji23]
Jepp! Bra for alle andre også. Jeg blir ikke særlig blid når alt gnager.Hurra for det[emoji1] bra for puppa!