♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.

Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
God bedring

God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.

Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Æsj,god bedring.

Her er storebror i dårlig form,vondt i magen og føler seg litt kvalm. Så da får han bli hjemme med meg... Det var den avspaseringsdagen liksom. Som jeg skulle bruke på å få unna litt ting og tang så jeg slapp å bruke helga på det når alle var hjemme [emoji23]

Æsj da. Halsbetennelser er noe drit. Hatt det så mange ganger de måtte fjerne mandlene mine [emoji87]

Masse god bedring. Men om du vet det er halsbetennelse kan du vel kontakte legen for å få medisin da. Jeg kontakta på dag 1 jeg. Kjenner tross alt driten igjen når man fikk den så ofte.
Jeg er nok ikke bakterie/streptokokker-syk, "bare" virus. Så vente til det går over

Æsj,god bedring.

Her er storebror i dårlig form,vondt i magen og føler seg litt kvalm. Så da får han bli hjemme med meg... Det var den avspaseringsdagen liksom. Som jeg skulle bruke på å få unna litt ting og tang så jeg slapp å bruke helga på det når alle var hjemme [emoji23]
Storebror her har en "prøve skolen og se hvordan det går"-avtale.
Han er feberfri, men tett i nesen og føler seg ikke i slaget. Erfaring tilsier at 9 av 10 sånne avtaler så blir han på skolen for det gikk greit, men veldig godt for ham å ha den avtalen ellers blir han hjemme i tilfelle, liksom.

Programmet for uka fikk ikke uventet et ekstra punkt, en bursdag på lørdag som kræsjer med fotballturnering som jeg hadde tenkt å få vært med på for en gangs skyld. Skal få med meg noe av den i alle fall. Venter sånn dels på en til. Bestevenninna i bhg har bursdag på mandag, samme som min svigerinne. Minst en av dem feirer muligens søndag....

Heldigvis. Jeg vet om de som også har søkt at sine barn skal starte året etter faktisk.

Hu har modna mye ja. Men mister raskt interessen også i leksene. Vi må dele det opp. Men hu er veldig flink når hu først gidder da [emoji14]

Får de godkjent det da?[emoji4] trodde det var veldig vanskelig å få til..?
Lekser er ingen lek her heller[emoji23] men flink når han får ånden over seg[emoji12]

Programmet for uka fikk ikke uventet et ekstra punkt, en bursdag på lørdag som kræsjer med fotballturnering som jeg hadde tenkt å få vært med på for en gangs skyld. Skal få med meg noe av den i alle fall. Venter sånn dels på en til. Bestevenninna i bhg har bursdag på mandag, samme som min svigerinne. Minst en av dem feirer muligens søndag....

Back
Topp