Ha en fin dag på jobbGod morgen alle sammenHåper dere har både sovet godt og lengre enn meg [emoji274] Snart jobb da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag på jobbGod morgen alle sammenHåper dere har både sovet godt og lengre enn meg [emoji274] Snart jobb da
![]()
God bedringGod morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.
Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Æsj,god bedring.God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.
Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Jeg er nok ikke bakterie/streptokokker-syk, "bare" virus. Så vente til det går overÆsj da. Halsbetennelser er noe drit. Hatt det så mange ganger de måtte fjerne mandlene mine [emoji87]
Masse god bedring. Men om du vet det er halsbetennelse kan du vel kontakte legen for å få medisin da. Jeg kontakta på dag 1 jeg. Kjenner tross alt driten igjen når man fikk den så ofte.
Storebror her har en "prøve skolen og se hvordan det går"-avtale.Æsj,god bedring.
Her er storebror i dårlig form,vondt i magen og føler seg litt kvalm. Så da får han bli hjemme med meg... Det var den avspaseringsdagen liksom. Som jeg skulle bruke på å få unna litt ting og tang så jeg slapp å bruke helga på det når alle var hjemme [emoji23]
Han er som sin mor og motiveres av slikt![]()
Hjemme etter en lang dag.
Slitne men en kjekk dag. Stolt gutt har fått sin første korpsmedalje![]()
Våkna tidlig idag også[emoji23][emoji23] tror du ikke lille J sov heelt til kl 10 [emoji33][emoji28] men det skylles kanskje feber i natt
God aftenskikkelig søndagsmodus her i dag, så har vært deilig å bare slappe av hjemme
![]()
Han leser bra, men selvsagt mye å gå på, så kjempebra øvelse!Flott egenskap[emoji1] og knallgod læring!
God kveld jenter[emoji2] Dagen og helga vært fin?
Han leser bra, men selvsagt mye å gå på, så kjempebra øvelse!Flott egenskap[emoji1] og knallgod læring!
Da sitter jeg og venter på flyet
Hodepine dag 2, glad jeg ikke har det hver dag
Heldigvis. Jeg vet om de som også har søkt at sine barn skal starte året etter faktisk.
Hu har modna mye ja. Men mister raskt interessen også i leksene. Vi må dele det opp. Men hu er veldig flink når hu først gidder da [emoji14]