HalloenGod ettermiddag
Har dere hatt en fin dag i dag?Hva har dere gjort?
![]()
Veldig fin. Reiste hjem fra hytten i ettermiddag og vært i et lite besøk.
Der da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HalloenGod ettermiddag
Har dere hatt en fin dag i dag?Hva har dere gjort?
![]()
Ikke noe godt da det blir slik. Skal du langt og lenge borte?
Hvor skal du?
Skal til Trondheim og kommer hjem onsdag kveld.Skjønner det. En natt du blir vekke? Hvor går reisen?![]()
Han er som sin mor og motiveres av sliktSå flinke da[emoji1]
Det høres koselig utHalloen
Veldig fin. Reiste hjem fra hytten i ettermiddag og vært i et lite besøk.
Der da?
Reiser du i forbindelse med jobb eller er det på ferietur? Tungt å komme i gang med pakkinga hvis man innerst ikke har så lyst til å dra...Skal til Trondheim og kommer hjem onsdag kveld.
Har store problemer med å komme i gang med pakkingen
Det er jobb.Reiser du i forbindelse med jobb eller er det på ferietur? Tungt å komme i gang med pakkinga hvis man innerst ikke har så lyst til å dra...
Kos deg på jobbDa var vi hjemme igjen fra hytten og skal vært øyeblikk i et besøk. Blir jo bare 1 t siden jeg skal på vakt![]()
Sp deilig daHerlig vær[emoji7] vi har vært ute i hele dag!
Forståelig. Da er det nok bedre å reise i kveld ja.Det er jobb.
Er i en periode hvor det har blitt en del reiser den siste tiden.
Reiser i kveld for å slippe å stå opp kl 0430-0500 tiden i morgen for å nå et morgen fly.
Siden møtet varer til kl 18 blir det da veldig tungt å holde konsentrasjonen på slutten
Hjemme etter en lang dag.
Slitne men en kjekk dag. Stolt gutt har fått sin første korpsmedalje![]()
God morgen[emoji2] er det ikke typisk?![emoji13]
Så moroHjemme etter en lang dag.
Ja, samle medaljer blir nok stas detSå moroalltid stas med medalje
![]()
Jeg syns hvertfall det var stas før. Nå får jeg ikke så mange lengerJa, samle medaljer blir nok stas det![]()
Ja, det var det. Førsteårs aspirant, nybegynner, men de fikk være med. Medalje for å ha vært der og spille fikk de og. Den første medaljen i en samling som man ser av enkelte andre kam være ganske stor etterhvert.Så stas[emoji2]
Hehe. Jeg har ingenJeg syns hvertfall det var stas før. Nå får jeg ikke så mange lenger![]()
Så stas! Hva spiller han?Hjemme etter en lang dag.
Ja, det var det. Førsteårs aspirant, nybegynner, men de fikk være med. Medalje for å ha vært der og spille fikk de og. Den første medaljen i en samling som man ser av enkelte andre kam være ganske stor etterhvert.![]()