Vis vedlegget 226793 Bestilt disse![]()
De var kule[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 226793 Bestilt disse![]()
God morgen jenter
Det er det[emoji2] så skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å komme seg i veien[emoji85]
Jeg har fått gjort alt jeg ikke skulle gjøre i dagGod ettermiddag snuppa[emoji1] hva gjør dere?
Ja sant. Var helgekupp på xxl så ikke gale prisDe var kule[emoji1]
Da var vi hjemme igjen fra hytten og skal vært øyeblikk i et besøk. Blir jo bare 1 t siden jeg skal på vakt![]()
Er vel stille ja. Kjenner denne helga har gått fort. Og vi har kosa oss veldig med familietid. Da har dere blitt litt mer glemt og tiden har ikke strukket til like mye skravling da.![]()
Herlig vær[emoji7] vi har vært ute i hele dag!
Ikke sant?![emoji23] følelsen etterpå er fantastisk!
Jeg har virkelig ikke lyst til å dra i kveld
Hvor skal du?Jeg har virkelig ikke lyst til å dra i kveld
God ettermiddag![]()
Har dere hatt en fin dag i dag?Hva har dere gjort?
![]()
Jeg har også vært ute og gått tur. Det var sol når jeg gikk ut, men på den lille timen jeg gikk rakk det å komme to regnskurer.God ettermiddag[emoji2]
Vært helt grei[emoji4] Fått gått en lang tur og vaska litt klær. Ellers sett på regnværet som har vært til og fra i hele dag.
En du, hatt en fin dag?
Det skjønner jeg. Håper de finner utav noe fornuftig daPed. leder og logopeden hennes skal i møte med skolen i begynnelsen av denne uken.
Er veldig spent på oppdateringen fra dem..
Helt sant ♡Så utrolig godt da[emoji2] familietid er gull i enn ellers travel hverdag[emoji7]
Jeg har også vært ute og gått tur. Det var sol når jeg gikk ut, men på den lille timen jeg gikk rakk det å komme to regnskurer.Men fint å komme seg ut litt
![]()
Skjønner det. En natt du blir vekke? Hvor går reisen?Jeg har virkelig ikke lyst til å dra i kveld