Oi oi! En skikkelig rebell duKlippe plenen (den ene naboen har sagt det er greit, den andre er bortreist så da gjør jeg det selv om det er helligdag.
Trene dersom jeg får tid, pakke og ta flyet kl 20:20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi! En skikkelig rebell duKlippe plenen (den ene naboen har sagt det er greit, den andre er bortreist så da gjør jeg det selv om det er helligdag.
Trene dersom jeg får tid, pakke og ta flyet kl 20:20
Elsker skosmaken dinVis vedlegget 226793 Bestilt disse![]()
Står på nett at folk bør kjøre tidlig og beregne god tidJoda, er på hytten . Kjører nedover etter lunsjtid. Senvakt på meg i dag. Der da?
Syns egentlig ikke det.Oi oi! En skikkelig rebell du![]()
Synes egentlig sånne regler er helt teit.. er jo på helligdager man har fri og tid til å gjøre sånne ting [emoji106]Syns egentlig ikke det.
Vi har en ganske stille elektrisk gressklipper som lager mindre lyd enn unger på en trampoline og de er det mange av i nabolaget.
Det er snakk om å ikke bråke, plenen vår er liten så det tar ikke lange tiden, bråker mindre en andre ting som er tillatt og avklart med naboen.
Minste her også. Syns det er mye for tidlig. Hu har riktignok vokst masse nå. Men nå er hu 6.5 år, like gammel som storesøstra var når hu begynte på skolen. Stor forskjellJa, det er kort[emoji4] samme her med mellomste...
Heller ikke kult å begynne på skolen når man er 5,5 år....[emoji20]
Kunne jeg også tenkt megVis vedlegget 226793 Bestilt disse![]()
Må si meg veldig enig.Minste her også. Syns det er mye for tidlig. Hu har riktignok vokst masse nå. Men nå er hu 6.5 år, like gammel som storesøstra var når hu begynte på skolen. Stor forskjell
Traff ene gamle lærerinna mi og sa jeg syns de er så små og hu sa selv at hu mislikte det veldig. De fleste var ikke klar når de var 5.5 år. Hu var pensjonert nå da.
God morgenFikk sove til jeg våkna. Og brått ble klokka 1145 -[emoji33][emoji33][emoji23] Frokost med egg nå
![]()
Veldig stille...Er det stille her, eller ser jeg ikke alt?
Kose deg i besøk og på jobbDa var vi hjemme igjen fra hytten og skal vært øyeblikk i et besøk. Blir jo bare 1 t siden jeg skal på vakt![]()
Jeg også. Mi er også sen. November.Må si meg veldig enig.
Har ei desember jente som begynner skolen til høsten..
KjempeGod dag[emoji2] så deilig da[emoji4]
Er vel stille ja. Kjenner denne helga har gått fort. Og vi har kosa oss veldig med familietid. Da har dere blitt litt mer glemt og tiden har ikke strukket til like mye skravling da.Er det stille her, eller ser jeg ikke alt?
Hørtes fantastisk utGod morgenFikk sove til jeg våkna. Og brått ble klokka 1145 -[emoji33][emoji33][emoji23] Frokost med egg nå
![]()
Ped. leder og logopeden hennes skal i møte med skolen i begynnelsen av denne uken.Jeg også. Mi er også sen. November.
God morgen
Sooooool ute, hurra