♡ Skravletråd JUNI ♡

Oi oi! En skikkelig rebell du ;)
Syns egentlig ikke det.
Vi har en ganske stille elektrisk gressklipper som lager mindre lyd enn unger på en trampoline og de er det mange av i nabolaget.
Det er snakk om å ikke bråke, plenen vår er liten så det tar ikke lange tiden, bråker mindre en andre ting som er tillatt og avklart med naboen.

Syns egentlig ikke det.
Vi har en ganske stille elektrisk gressklipper som lager mindre lyd enn unger på en trampoline og de er det mange av i nabolaget.
Det er snakk om å ikke bråke, plenen vår er liten så det tar ikke lange tiden, bråker mindre en andre ting som er tillatt og avklart med naboen.
Synes egentlig sånne regler er helt teit.. er jo på helligdager man har fri og tid til å gjøre sånne ting [emoji106]

Ja, det er kort[emoji4] samme her med mellomste...
Heller ikke kult å begynne på skolen når man er 5,5 år....[emoji20]
Minste her også. Syns det er mye for tidlig. Hu har riktignok vokst masse nå. Men nå er hu 6.5 år, like gammel som storesøstra var når hu begynte på skolen. Stor forskjell :)

Traff ene gamle lærerinna mi og sa jeg syns de er så små og hu sa selv at hu mislikte det veldig. De fleste var ikke klar når de var 5.5 år. Hu var pensjonert nå da.

God morgen :) Fikk sove til jeg våkna. Og brått ble klokka 1145 -[emoji33][emoji33][emoji23] Frokost med egg nå :D

Minste her også. Syns det er mye for tidlig. Hu har riktignok vokst masse nå. Men nå er hu 6.5 år, like gammel som storesøstra var når hu begynte på skolen. Stor forskjell :)

Traff ene gamle lærerinna mi og sa jeg syns de er så små og hu sa selv at hu mislikte det veldig. De fleste var ikke klar når de var 5.5 år. Hu var pensjonert nå da.
Må si meg veldig enig.
Har ei desember jente som begynner skolen til høsten..

Da var vi hjemme igjen fra hytten og skal vært øyeblikk i et besøk. Blir jo bare 1 t siden jeg skal på vakt :)

Back
Topp