♡ Skravletråd JUNI ♡

God ettermiddag snuppa[emoji1] hva gjør dere?
Jeg har fått gjort alt jeg ikke skulle gjøre i dag :P
Har fått klippet plenene og slipt ned, vasket og oljet utebordet.
Det jeg skulle ha gjort er å pakke...

Da var jeg kommet på jobb:) Dere må ha en fin ettermiddag/kveld:D

Var koselig med besøk i sted, selv om det var kort:P
Ungene rotet og romsterte hele leiligheten:P huff;) Godt hun er vant med barn selv om hun ikke har egne:P

Er vel stille ja. Kjenner denne helga har gått fort. Og vi har kosa oss veldig med familietid. Da har dere blitt litt mer glemt og tiden har ikke strukket til like mye skravling da. :)

Så utrolig godt da[emoji2] familietid er gull i enn ellers travel hverdag[emoji7]

Herlig vær[emoji7] vi har vært ute i hele dag!

Så fantastisk, her har det sprutregne, vært sol og kjempefint, sprutregne og så er det sol og fint igjen[emoji28] vi rakk heldigvis og gå nesten hele runden før det begynte og regne skikkelig. Regnet litt det siste kvarteret bare[emoji28]

Ikke sant?![emoji23] følelsen etterpå er fantastisk!

Tar meg selv i nakken og bestemmer herved at jeg skal ta meg sammen. En liten tur er bedre enn ingen[emoji2] bestillt nye tightser og skal kjøpe joggesko i håp om at det er med på å øke litt motivasjon[emoji6]

God ettermiddag :)
Har dere hatt en fin dag i dag? :) Hva har dere gjort? :)

God ettermiddag :)
Har dere hatt en fin dag i dag? :) Hva har dere gjort? :)

God ettermiddag[emoji2]
Vært helt grei[emoji4] Fått gått en lang tur og vaska litt klær. Ellers sett på regnværet som har vært til og fra i hele dag.
En du, hatt en fin dag?

God ettermiddag[emoji2]
Vært helt grei[emoji4] Fått gått en lang tur og vaska litt klær. Ellers sett på regnværet som har vært til og fra i hele dag.
En du, hatt en fin dag?
Jeg har også vært ute og gått tur. Det var sol når jeg gikk ut, men på den lille timen jeg gikk rakk det å komme to regnskurer. :) Men fint å komme seg ut litt :)

Jeg har også vært ute og gått tur. Det var sol når jeg gikk ut, men på den lille timen jeg gikk rakk det å komme to regnskurer. :) Men fint å komme seg ut litt :)

Kjempefint å komme seg ut[emoji2] her startet det å regne rett før vi kom hjem, så rakk akkurat inn før det værste kom. Hadde heldigvis med regntrekk og jakker, for ble våte nok av det lille som kom.

Back
Topp