♡ Skravletråd JUNI ♡

Og like stas med dem alle[emoji4] ikke spilt i korps, men håndball[emoji4] Husker alle var gjeve og hadde et helt lass til slutt.
Vi har et lite lass fotballpermier også. Men de er ikke like synlige
De står på en hylle hjemme. Mens medaljene fra korpset har de jo på uniformen

Vi har et lite lass fotballpermier også. Men de er ikke like synlige
De står på en hylle hjemme. Mens medaljene fra korpset har de jo på uniformen

Det er klart, vises jo hver gang uniformen er på[emoji2] får han uniform neste år? Er ikke inn i korps.

Da sitter jeg og venter på flyet

Det er klart, vises jo hver gang uniformen er på[emoji2] får han uniform neste år? Er ikke inn i korps.
Ja, over nyttår går han inn i korpset og får uniform før 17. Mai eller når nå enn de trenger den. Det er ikke egentlig helt vanlig. De pleier spille et år som junior før de går opp i korpset mange steder men her er korpset lite og de tar dem inn. De er sånnsett junior og det forventes vel ikke like mye, men uniform og del av korpset og derved spille skal han
Det blir spennede det

Takk.
Føles egentlig helt surialistisk og nesten galt.
Hatt en fantastisk dag med ungene og når den går mot hell gir jeg dem ikke nattaklem, men hadetklem.
Og de blir triste siden mamma må reise
Men sånn er det av og til. Og du blir jo ikke borte for alltid, snart kommer du igjen :-)

Ja, over nyttår går han inn i korpset og får uniform før 17. Mai eller når nå enn de trenger den. Det er ikke egentlig helt vanlig. De pleier spille et år som junior før de går opp i korpset mange steder men her er korpset lite og de tar dem inn. De er sånnsett junior og det forventes vel ikke like mye, men uniform og del av korpset og derved spille skal han
Det blir spennede det

Så artig[emoji4] sikkert stor stas å få uniform og virkelig være en del av korpset[emoji2] Blir nok spennende ja!

Takk.
Føles egentlig helt surialistisk og nesten galt.
Hatt en fantastisk dag med ungene og når den går mot hell gir jeg dem ikke nattaklem, men hadetklem.
Og de blir triste siden mamma må reise

Og vips er du hjemme igjen på onsdag[emoji4] slik er det noen ganger, man må bare dra bort selv om det føles litt feil.

Minste her også. Syns det er mye for tidlig. Hu har riktignok vokst masse nå. Men nå er hu 6.5 år, like gammel som storesøstra var når hu begynte på skolen. Stor forskjell :)

Traff ene gamle lærerinna mi og sa jeg syns de er så små og hu sa selv at hu mislikte det veldig. De fleste var ikke klar når de var 5.5 år. Hu var pensjonert nå da.

Sant det, ikke alle er klare i en alder av 5,5 år![emoji20] men de vokser heldigvis fort, og modnes kjapt[emoji4]

God kveld alle sammen! :)
Hva skjer?

Back
Topp