♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei er vel kvelden her og. Lærer aldri at jeg må legge meg tidlig av og til. Er jo så gøy å være oppe sent [emoji23]
Natta alle :D

Edit: sorry spam. Ble plutselig så stille her.
Her og tror jeg. Alene med lille imorgen så får ta den søvnen jeg får.

Ja, blir litt sånn rar lukt av klærne da.. Nå lukter de jo mykt og friskt!!! [emoji7][emoji173]️ love it.
Ja. Ysj. Klær som tørker sent lukter ofte, enig med deg der. Får se når barnehagen starter. Kansje jeg craver etter en tørketrommel.

Nei er vel kvelden her og. Lærer aldri at jeg må legge meg tidlig av og til. Er jo så gøy å være oppe sent [emoji23]
Natta alle :D

Edit: sorry spam. Ble plutselig så stille her.
God natt! :)

Jeg landa endelig i sofaen, måtte bare ta oppvask, rydde, brette klær og ta de på plass samt ta en etterlengtet dusj [emoji4]

Ja. Ysj. Klær som tørker sent lukter ofte, enig med deg der. Får se når barnehagen starter. Kansje jeg craver etter en tørketrommel.
Ikke sant.. Lukter litt.. Gammelt.
Jeg vil aldri være uten trommel igjen [emoji7][emoji7]

Greit å ta et og et prosjekt da [emoji4]
Ja. Hvertfall til jeg har mer dreisen :)

Prøver å sove. På sofaen. Mannen lager lyd. Jeg blir så sliten i hodet av det. Så tenker sofaen er bedre. Er i det minste kaldere her nede :)

Snart sove du også eller? [emoji1]

God natt hvertfall :) Skal som sagt prøve så godt jeg kan. Og da må jeg legge mobilen bort [emoji85][emoji56]

God morgen alle sammen :) Håper dere har både sovet godt og lengre enn meg [emoji274] Snart jobb da :)

God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.

Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...

God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.

Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Æsj da. Halsbetennelser er noe drit. Hatt det så mange ganger de måtte fjerne mandlene mine [emoji87]

Masse god bedring. Men om du vet det er halsbetennelse kan du vel kontakte legen for å få medisin da. Jeg kontakta på dag 1 jeg. Kjenner tross alt driten igjen når man fikk den så ofte.

Snart jobb og er altfor trøtt kjenner jeg.
Så hjem og lage middag og få unna leksene til barn. Eldste skal på biblioteket en tur for å hente premie og levere ei bok. Så kjøre avgårde for å få eldste på speider og minste til svigermor. Vi får besøke hu imens. Får ta med meg noe strikketøy mens vi er der tenker jeg.

Så skal jeg prøve sove tidlig i dag gitt.

Tar meg selv i nakken og bestemmer herved at jeg skal ta meg sammen. En liten tur er bedre enn ingen[emoji2] bestillt nye tightser og skal kjøpe joggesko i håp om at det er med på å øke litt motivasjon[emoji6]

Det funker alltid på meg[emoji1]

Back
Topp