Her og tror jeg. Alene med lille imorgen så får ta den søvnen jeg får.Nei er vel kvelden her og. Lærer aldri at jeg må legge meg tidlig av og til. Er jo så gøy å være oppe sent [emoji23]
Natta alle
Edit: sorry spam. Ble plutselig så stille her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og tror jeg. Alene med lille imorgen så får ta den søvnen jeg får.Nei er vel kvelden her og. Lærer aldri at jeg må legge meg tidlig av og til. Er jo så gøy å være oppe sent [emoji23]
Natta alle
Lykke til da MusemorHar heldagsmøte i morgen og på onsdag, så ja
God bedring! Og god nattBlæææ... tørrhoste, vonde lunger og blodsmak i munnen. Over og ut og god natt![]()
Ja. Ysj. Klær som tørker sent lukter ofte, enig med deg der. Får se når barnehagen starter. Kansje jeg craver etter en tørketrommel.Ja, blir litt sånn rar lukt av klærne da.. Nå lukter de jo mykt og friskt!!! [emoji7][emoji173]️ love it.
God natt!Nei er vel kvelden her og. Lærer aldri at jeg må legge meg tidlig av og til. Er jo så gøy å være oppe sent [emoji23]
Natta alle
Ikke sant.. Lukter litt.. Gammelt.Ja. Ysj. Klær som tørker sent lukter ofte, enig med deg der. Får se når barnehagen starter. Kansje jeg craver etter en tørketrommel.
Flink du er ShadowJeg landa endelig i sofaen, måtte bare ta oppvask, rydde, brette klær og ta de på plass samt ta en etterlengtet dusj [emoji4]
Ja. Menmen [emoji14] Jeg ser de bare alene jeg [emoji56]Så kjedelig. Det finnes jo så mange bra i den sjangeren![]()
Jojo [emoji14] Men øvelse gjør mester og gjerne julegaver [emoji56]Du har flere mnd på deg å gjøre de ferdige da [emoji4]
Takk, føler meg flink også [emoji4]Flink du er Shadow![]()
Det er sant! [emoji4] og jo flere julegaver jo bedre [emoji6]Jojo [emoji14] Men øvelse gjør mester og gjerne julegaver [emoji56]
Stemmer. Får hvertfall se det litt annDet er sant! [emoji4] og jo flere julegaver jo bedre [emoji6]
Greit å ta et og et prosjekt da [emoji4]Stemmer. Får hvertfall se det litt annEr så mye jeg vil prøve [emoji23]
Ja. Hvertfall til jeg har mer dreisenGreit å ta et og et prosjekt da [emoji4]
Æsj da. Halsbetennelser er noe drit. Hatt det så mange ganger de måtte fjerne mandlene mine [emoji87]God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.
Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Tar meg selv i nakken og bestemmer herved at jeg skal ta meg sammen. En liten tur er bedre enn ingen[emoji2] bestillt nye tightser og skal kjøpe joggesko i håp om at det er med på å øke litt motivasjon[emoji6]