>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Koooos dere !!Ferie!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koooos dere !!Ferie!!!!!!!!
SantSånn er det bare [emoji14] vi er her uansett vi![]()
Hurra [emoji173] NyyyytFerie!!!!!!!!
[emoji173][emoji173] Kan likesågodt kose seg hjemme når været skal oppføre seg slik [emoji23]Uffa meg. Så masse! Skjønner det er litt kaos ja ! Dette skal ordne seg. Det skal det. Masse god bedring til lillefrøken også ! ♡ Og nyt filmen og kosen. Drittvær her også.
Kjekt med sunnhetstegn derfra i blant, når han er så rolig ellers.Aaaaaaw [emoji173]
Ja, sånt er kjekt!Så herlig[emoji173]️
Har dere 10årsdag i dag..?Det er sjokkerende ja. Helt merkelig. Men greit nok. Vi tar en erststningsdag med slekta neste uke er planen.
Men føles rart.
Uansett rart. Ti års bryllupsdag og om tre kvarter setter jeg av mann og sønn på skolen, de skal på tur med korpset. Så er bare jeg og jentene i kveld. Og da sammen med mine foreldre
Skal drikke med svigermor og de jeg jobba med jeg i kveld. Utenom sjefene. De er ikke invitert [emoji14][emoji173][emoji173] Kan likesågodt kose seg hjemme når været skal oppføre seg slik [emoji23]
Hva er det egentlig du har holdt på med i dag siden både du og badet stinker lavendel?Oooh. Jeg og stinker lavendel. Hurra.
Hadde en flaske sånn konsentrert lavendelolje på tørketrommelen... Den var i stykker, også falt den ned pga sentrifugen på vaskemaskinen... Såå, da havnet det olje på gulvet. Også måtte jeg tørke det vekk etter beste evne..Hva er det egentlig du har holdt på med i dag siden både du og badet stinker lavendel?
Hjemme med onlineyoga[emoji16]Så bra[emoji1] trener du på senter eller hjemme?
Hahah! Det der er mareritt versjonen av barseltreff ja[emoji38]Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Ivant med nytt bilde hos deg RonjaR!
Urgh. Det blir bedre en gang. Men litt tøft nåTakk takk [emoji173] Hva er planene for dagen? Det blir taco eller [emoji6]
Nja, på bryllupsdagen hadde det ikke gjort noe å faktisk få være sammen med mannen min...
Ferie!!!!!!!!
Nei er ikke det. Hu kunne sikkert sett den. For hu er en del tøffere også [emoji14] Men. Jeg var på jobb. Liker å være hjemme om det er noe