Denne lo jeg godt av [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Er vel at det blir litt sammr om igjen og om igjen. Opp og ned i ett felt [emoji23]Er vel fort ikke så spennende som man håper å bli med på jobbMen så bra at de klarer seg fint hjemme da
![]()
Det er det. Hu visste drt også da. Fikk liv å se frem til film 3. Med norsk tale [emoji14] men de fikk besøk av en venninne på 11 år så [emoji14]Ja det er vel ikke helt innafor[emoji85]
Bra de spør da!
Kos deg [emoji14]Da var vi på lekeland....viste ikke hva det var før nå.... *misundelig*
Hahahaha ! [emoji23][emoji23][emoji23]Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Mammapoliti [emoji173]️[emoji173]️Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Det er veldig bra, synes jeg!Oj!!!! Over 20k innlegg her! Helt rått!!!
Ingen grilling i kveld [emoji33]Her må jeg tilstå, det blir trolig ikke grilling på oss i dag. Mamma sa at om ikke jeg og jentene kom hadde de tatt raclette, så da gjør vi det. Fortsatt de samme kjøttbitene som vi ville tredd på spyd, men steker dem enkeltvis på raclette på bordet i stedet. Inne. Siden det skal pissregne. Mellomste får det presentert som "en inne-grill" og yngste bryr seg ikke. Og mann og sønn som skal ja grillmat og leker ute i kveld... Tar muligens en tidelig kveld om det ikke blir enten litt tørrere eller et arrangement under tak...
Så da satser vi på 22 000 i juli da?Det er veldig bra, synes jeg!![]()
Må legge inn 1-2 hviledager i uka da, kan ikke stå på heeeele tiden (da dabber det jo bare av generelt sett). Såå.. Om vi klarer 22000 nå i juni, er det jo gjerne omtrent i snitt 1000 innlegg pr aktive dag [emoji56]Så da satser vi på 22 000 i juli da?
Målet burde jo være ett snitt på 1000 innlegg i døgnet i skravletråden, slik at man får 30-31 000 per mnd. *kravstor*
Her må jeg tilstå, det blir trolig ikke grilling på oss i dag. Mamma sa at om ikke jeg og jentene kom hadde de tatt raclette, så da gjør vi det. Fortsatt de samme kjøttbitene som vi ville tredd på spyd, men steker dem enkeltvis på raclette på bordet i stedet. Inne. Siden det skal pissregne. Mellomste får det presentert som "en inne-grill" og yngste bryr seg ikke. Og mann og sønn som skal ja grillmat og leker ute i kveld... Tar muligens en tidelig kveld om det ikke blir enten litt tørrere eller et arrangement under tak...
Ja. Det var det.
Nå har jeg handlet mat til i kveld. Og noe klær til mannen til helga/tidlig bursdagsgave (han har om ei uke) så nå er det tid for lunsj, deretter litt pakking, hente ungene, fore mann og sønn og levere dem på skolen 1630 og så drar jeg til mamma med jentene
Planer for dagen?
900 ?????
Takk det samme
Ikke sant? Vi imponerer stadigOj!!!! Over 20k innlegg her! Helt rått!!!
I juli? Fellesferien? [emoji23][emoji23][emoji23] Du er kravstor da ja !Så da satser vi på 22 000 i juli da?
Målet burde jo være ett snitt på 1000 innlegg i døgnet i skravletråden, slik at man får 30-31 000 per mnd. *kravstor*
Helt utrolig! Kunne ønske jeg hadde flere premier..Ikke sant? Vi imponerer stadig![]()