♡ Skravletråd JUNI ♡

Uffa meg. Så masse! Skjønner det er litt kaos ja ! Dette skal ordne seg. Det skal det. Masse god bedring til lillefrøken også ! ♡ Og nyt filmen og kosen. Drittvær her også.
[emoji173][emoji173] Kan likesågodt kose seg hjemme når været skal oppføre seg slik [emoji23]

Det er sjokkerende ja. Helt merkelig. Men greit nok. Vi tar en erststningsdag med slekta neste uke er planen.

Men føles rart.

Uansett rart. Ti års bryllupsdag og om tre kvarter setter jeg av mann og sønn på skolen, de skal på tur med korpset. Så er bare jeg og jentene i kveld. Og da sammen med mine foreldre
Har dere 10årsdag i dag..?

Men ja. Så lenge det funker for dere. Er jo det som teller :D

Hva er det egentlig du har holdt på med i dag siden både du og badet stinker lavendel?
Hadde en flaske sånn konsentrert lavendelolje på tørketrommelen... Den var i stykker, også falt den ned pga sentrifugen på vaskemaskinen... Såå, da havnet det olje på gulvet. Også måtte jeg tørke det vekk etter beste evne..

Men, så fant jeg ikke selve den glasshylsen som skal være inni (for å hjelpe med å dosere kun én dråpe olje).. Så jeg skulle åpne lavendelflasken, og kikke nedi.. Men veltet den selvsagt over armen/brystet på meg selv. [emoji85]

Blir å stinke lavendel langt uti neste uke.

Back
Topp