Ikke i bruk
Forumet er livet
I teorien hadde det fungertI juli? Fellesferien? [emoji23][emoji23][emoji23] Du er kravstor da ja !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I teorien hadde det fungertI juli? Fellesferien? [emoji23][emoji23][emoji23] Du er kravstor da ja !
Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Det er det. Hu visste drt også da. Fikk liv å se frem til film 3. Med norsk tale [emoji14] men de fikk besøk av en venninne på 11 år så [emoji14]
Ivant med nytt bilde hos deg RonjaR!Har trent og handlet, snart hente gutta og spise taco[emoji1]
Aaaaaaw [emoji173]Hikke i magen [emoji173]️
Oj!!!! Over 20k innlegg her! Helt rått!!!
Hikke i magen [emoji173]️
Haha! Genialt.Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Så da satser vi på 22 000 i juli da?
Målet burde jo være ett snitt på 1000 innlegg i døgnet i skravletråden, slik at man får 30-31 000 per mnd. *kravstor*
Hei jenter [emoji173] Jeg skal bla litt senere i kveld, vært helt kaos i dag. Håper dere har/får en fin St.Hans
Jeg var på nevro i dag, som mange vet. Skal fortsatt vente på bilde av øynene, men det kom ny informasjon. Ser de forverring, eller ingen bedring blir det sendt en oppfordring/henvisning til Riksen i forhold til å legge inn shunt. Riksen fordi det er en operasjon i hodet/hjernen. Hjelp! Ser de bedring, vil de allikevel vurdere det, men prøve medisiner litt til, til tross for bivirkninger. Blir ikke bivirkningene borte, og gir meg en like dårlig livskvalitet som nå så lukter jeg på en operasjon allikevel. Blir litt uvel av tanken, selvom ingenting er banket i sten. Medisinene man kan bytte til har ikke vist noen god effekt på trykket hos andre, men kan prøves om de jeg går på nå har effekt. Brått forstår jeg at jeg har en langt mer alvorlig tilstand enn hva jeg selv har tenkt, som i tillegg er vanskelig å behandle. Det var de ærlige på i dag... At beina mine dovner av medisinene var heller ingen god ting.
Ellers. Lille var hos lege. Kraftig mellomørebetennelse, og videre på røntgen av lunger og blodprøver. Fått penicillin, får svar på bilder over helgen.
Vår helseoppdatering fra i dag. Herremin. Håpløst når hele livet omhandler helse for en periode... Mister gnisten. I kveld har jeg bestemt at siden det regner, så blir vi hjemme med film og kos [emoji173][emoji173]
Urgh. Det blir bedre en gang. Men litt tøft nåSå trist å høre at du må gå igjennom dette[emoji20] håper du får god hjelp nå og blir helt frisk igjen!!
God bedring til både deg og vesla[emoji173]️
Det er sjokkerende ja. Helt merkelig. Men greit nok. Vi tar en erststningsdag med slekta neste uke er planen.Ingen grilling i kveld [emoji33]
Neida, så lenge det funker for dere. Her er det heldigvis meldt greit vær, og vi skal da grille som hvert år [emoji14]
Nja, på bryllupsdagen hadde det ikke gjort noe å faktisk få være sammen med mannen min...Litt koselig å bare være dere jentene da![emoji173]️
Sånn er det bare [emoji14] vi er her uansett viHelt utrolig! Kunne ønske jeg hadde flere premier..
I teorien funker mye [emoji14]I teorien hadde det fungert![]()
Uffa meg. Så masse! Skjønner det er litt kaos ja ! Dette skal ordne seg. Det skal det. Masse god bedring til lillefrøken også ! ♡ Og nyt filmen og kosen. Drittvær her også.Hei jenter [emoji173] Jeg skal bla litt senere i kveld, vært helt kaos i dag. Håper dere har/får en fin St.Hans
Jeg var på nevro i dag, som mange vet. Skal fortsatt vente på bilde av øynene, men det kom ny informasjon. Ser de forverring, eller ingen bedring blir det sendt en oppfordring/henvisning til Riksen i forhold til å legge inn shunt. Riksen fordi det er en operasjon i hodet/hjernen. Hjelp! Ser de bedring, vil de allikevel vurdere det, men prøve medisiner litt til, til tross for bivirkninger. Blir ikke bivirkningene borte, og gir meg en like dårlig livskvalitet som nå så lukter jeg på en operasjon allikevel. Blir litt uvel av tanken, selvom ingenting er banket i sten. Medisinene man kan bytte til har ikke vist noen god effekt på trykket hos andre, men kan prøves om de jeg går på nå har effekt. Brått forstår jeg at jeg har en langt mer alvorlig tilstand enn hva jeg selv har tenkt, som i tillegg er vanskelig å behandle. Det var de ærlige på i dag... At beina mine dovner av medisinene var heller ingen god ting.
Ellers. Lille var hos lege. Kraftig mellomørebetennelse, og videre på røntgen av lunger og blodprøver. Fått penicillin, får svar på bilder over helgen.
Vår helseoppdatering fra i dag. Herremin. Håpløst når hele livet omhandler helse for en periode... Mister gnisten. I kveld har jeg bestemt at siden det regner, så blir vi hjemme med film og kos [emoji173][emoji173]
Nei er ikke det. Hu kunne sikkert sett den. For hu er en del tøffere også [emoji14] Men. Jeg var på jobb. Liker å være hjemme om det er noeIkke bare lett å være "liten"[emoji12]