♡ Skravletråd JUNI ♡

Denne lo jeg godt av [emoji4]
2075b7026a8a6a1aca81f3e19341a107.jpg

Her må jeg tilstå, det blir trolig ikke grilling på oss i dag. Mamma sa at om ikke jeg og jentene kom hadde de tatt raclette, så da gjør vi det. Fortsatt de samme kjøttbitene som vi ville tredd på spyd, men steker dem enkeltvis på raclette på bordet i stedet. Inne. Siden det skal pissregne. Mellomste får det presentert som "en inne-grill" og yngste bryr seg ikke. Og mann og sønn som skal ja grillmat og leker ute i kveld... Tar muligens en tidelig kveld om det ikke blir enten litt tørrere eller et arrangement under tak...
Ingen grilling i kveld [emoji33]
Neida, så lenge det funker for dere. Her er det heldigvis meldt greit vær, og vi skal da grille som hvert år [emoji14]

Så da satser vi på 22 000 i juli da?

Målet burde jo være ett snitt på 1000 innlegg i døgnet i skravletråden, slik at man får 30-31 000 per mnd. *kravstor*
Må legge inn 1-2 hviledager i uka da, kan ikke stå på heeeele tiden (da dabber det jo bare av generelt sett). Såå.. Om vi klarer 22000 nå i juni, er det jo gjerne omtrent i snitt 1000 innlegg pr aktive dag [emoji56]

Her må jeg tilstå, det blir trolig ikke grilling på oss i dag. Mamma sa at om ikke jeg og jentene kom hadde de tatt raclette, så da gjør vi det. Fortsatt de samme kjøttbitene som vi ville tredd på spyd, men steker dem enkeltvis på raclette på bordet i stedet. Inne. Siden det skal pissregne. Mellomste får det presentert som "en inne-grill" og yngste bryr seg ikke. Og mann og sønn som skal ja grillmat og leker ute i kveld... Tar muligens en tidelig kveld om det ikke blir enten litt tørrere eller et arrangement under tak...

Blir ikke grilling her heller[emoji23] synes litt av sjarmen er borte når det pøser ned ute[emoji20]
Så taco idag og grilling i morgen hvis værmelding slår til[emoji1]

Ja. Det var det.

Nå har jeg handlet mat til i kveld. Og noe klær til mannen til helga/tidlig bursdagsgave (han har om ei uke) så nå er det tid for lunsj, deretter litt pakking, hente ungene, fore mann og sønn og levere dem på skolen 1630 og så drar jeg til mamma med jentene

Litt koselig å bare være dere jentene da![emoji173]️

Back
Topp