♡ IKM UKE 34 ♡

Beklager hvis jeg ikke får deg på listen med en gang, men jeg får opp at jeg har for mange "characters", har prøvd å fjerne litt skrift også, har fått opp det før også, men skjønner ikke hva problemet er, skal se å få fikset det snarest :Heartpink
Det er null stress, ikke så viktig for min del

Fikk livets første kryss i dag, og det var jo flaks at jeg begynte å tempe akkurat denne syklusen der jeg hadde den tidligste eggløsningen registrert! For jeg kan egentlig ikke tro at den kom så tidlig :woot: Så godt å få det bekreftet!
Vis vedlegget 466875
Oj, ja det var veldig tydelig eggløsnings graf. Fin og høy temp, sender babystøv

Har skikkelig troa på deg denne runden! :woot:
Gjør du noe spesielt i DPO-land?
Ååå takk for troa :shy::Heartpink Får litt mer troa selv pga eggløsningen og det milde fine forløpet hittil, men så er det jo alt annet som skal klaffe også :facepalm: Hahaha! :bag:

Nei nå har jeg bare tatt helt sykt mye vitaminer den siste måneden, så det er nok det enste. Har utrolig nok ikke hatt lyst på søtsaker den siste uken heller, så det hjelper jo på i dpo-land. Får se hvor lenge det varer :hilarious: Hadde du noe du skulle gjøre i dpo-land?

Last edited:
Oj, ja det var veldig tydelig eggløsnings graf. Fin og høy temp, sender babystøv
Haha det kom litt overraskende på :hilarious: Håper det er et skikkelig modent og ivrig egg :dummy1::dummy: Tusen takk, sendee masse babyønske-støv til deg og, håper kroppen din er god og klar når egget nå kommer :dummy::dummy1:

Dumt spørsmål sikkert men hva betyr kryss? :joyful:
Det er vel en bekreftelse på at EL har skjedd ut i fra temperaturen din. Så krysset viser når eggløsning har vært ut i fra temperaturene dine og den vannrette linjen viser din coverline, altså gjennomsnittlig temp tror jeg?

Ååå takk for troa :shy::Heartpink Får litt mer troa selv pga eggløsningen og det milde fine forløpet hittil, men så er det jo alt annet som skal klaffe også :facepalm: Hahaha! :bag:

Nei nå har jeg bare tatt helt sykt mye vitaminer den siste måneden, så det er nok det enste. Har utrolig nok ikke hatt lyst på søtsaker den siste uken heller, så det hjelper jo på i dpo-land. Får se hvor lenge det varer :hilarious: Hadde du noe du skulle gjøre i dpo-land?
Hahaha jeg å føler meg som en vitaminfabrikk for tiden :hilarious: Hiver i meg alt jeg kan komme over for å kaaanskje øke sjansene akkurat denne måneden :hilarious:

4 dpo og nettopp vært å handlet en stor pose smågodt… Fikk så lyst på :dance018 Har spist 3 biter men nå blir nok resten stående:hilarious: Redd for å ødelegge noe med for mye sukker. Prøver hardt å spise ekstra sunt i dpo-land men synes jo det er viktig å kose seg også så er ganske ambivalent:hilarious:

6 DPO og jeg hadde lyst på et glass vin, så da tok jeg en test på ganske utvanna urin sånn bare i tilfelle. :angelic: Den var som forventet helt blenda og jeg syntes faktisk det var godt å starte med en helt blank test for da kan det være noe om det kommer en skygge en av de neste dagene.
IMG_3167.jpeg

Men da var jeg i gang, så nå blir det nok testing hver gang jeg har mulighet. Det murrer godt og puppa er ømme, så det tenker at ikke er negativt i alle fall. :smiley-angelic001

1000005012.png

Ingen økning i dag :facepalm: hadde skikkelig el smerter tidligere i dag, men egentlig for tidlig for el nå. Så håper det bare var en follikel som vokste el.no i den duren :pompus: sist jeg ble gravid var det økning/ peak på cd 12. Går det ut til cd 15-16-17 så mister jeg litt troa. Vet ikke om det er reelt men,føler sjangsen synker...

4 dpo og nettopp vært å handlet en stor pose smågodt… Fikk så lyst på :dance018 Har spist 3 biter men nå blir nok resten stående:hilarious: Redd for å ødelegge noe med for mye sukker. Prøver hardt å spise ekstra sunt i dpo-land men synes jo det er viktig å kose seg også så er ganske ambivalent:hilarious:
Oi, tror du det påvirker mye? Jeg har vært så flink hele uken, ikke hatt særlig søtsug, men koset meg med litt smågodt i kveld :bag: Kvalm nå da :hilarious:

6 DPO og jeg hadde lyst på et glass vin, så da tok jeg en test på ganske utvanna urin sånn bare i tilfelle. :angelic: Den var som forventet helt blenda og jeg syntes faktisk det var godt å starte med en helt blank test for da kan det være noe om det kommer en skygge en av de neste dagene. Vis vedlegget 466906
Men da var jeg i gang, så nå blir det nok testing hver gang jeg har mulighet. Det murrer godt og puppa er ømme, så det tenker at ikke er negativt i alle fall. :smiley-angelic001
Hurra for denne IKM-gruppens første test! Da er vi i gang dere :hello2:woot::binkybaby Jeg tenkte å fyre av 6dpo også for å venne meg på negativen.. men jeg har bare en 5pk. vanlige tester (ikke tidlig-tester), jeg har ikke sånt fint teste-stash som jeg ser flere her inne har :confused013

Vis vedlegget 466908
Ingen økning i dag :facepalm: hadde skikkelig el smerter tidligere i dag, men egentlig for tidlig for el nå. Så håper det bare var en follikel som vokste el.no i den duren :pompus: sist jeg ble gravid var det økning/ peak på cd 12. Går det ut til cd 15-16-17 så mister jeg litt troa. Vet ikke om det er reelt men,føler sjangsen synker...
Jeg pleier å ha EL-smerter en ukes tid før... men jeg kjenner jo på hver minste endring i kroppen... litt for mye egentlig... :wtf: Jeg óg ble gravid sist på tidlig EL... men ser jo folk her inne har lange sykluser og blir gravid med eggløsning laaaaaaangt utti syklusen. Så for noen så kanskje tidlig EL er mer modent egg, mens hos andre så er det kanskje motsatt? Vet egentlig ikke :confused013

Jeg pleier å ha EL-smerter en ukes tid før... men jeg kjenner jo på hver minste endring i kroppen... litt for mye egentlig... :wtf: Jeg óg ble gravid sist på tidlig EL... men ser jo folk her inne har lange sykluser og blir gravid med eggløsning laaaaaaangt utti syklusen. Så for noen så kanskje tidlig EL er mer modent egg, mens hos andre så er det kanskje motsatt? Vet egentlig ikke :confused013
Aaanner ikke, men for min del har jeg mer trua på tidlig el for min del :cat:

Har sukkerinntak negativ virkning på festemuligheter?

Hurra for denne IKM-gruppens første test! Da er vi i gang dere :hello2:woot::binkybaby Jeg tenkte å fyre av 6dpo også for å venne meg på negativen.. men jeg har bare en 5pk. vanlige tester (ikke tidlig-tester), jeg har ikke sånt fint teste-stash som jeg ser flere her inne har :confused013
Da kan det jo være greit å vente litt til. Jeg måtte jo bestille flere tester sist for da mistet jeg helt hodet med de skyggene jeg fikk :wacky: Satser på at jeg skal slippe det denne gangen. Er spennende med skygger, men det kostet både tid, energi og penger. Så får vi se hva de neste dagene bringer…

Back
Topp