Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var sykt kjipt, så det blir nok en ordentlig prat før neste pp. Med mindre svømmerne har klart seg oppi der! Jeg har jo aldri fått til å legge aksjer så nær eggløsning så jeg burde jo egentlig juble. Blir spennende dette herÅååå så synd at det er sånnHan kan jo liksom ikke noe for at han får sånn press heller, nei, får dere til å ta en prat om hvordan det bør gjøres? Kanskje han ikke skal spørre deg om EL så kan du slippe å "lyge" neste gang, (hvis det blir noe nest gang da, du har jo fått lagt inn litt, så kan jo hende det går helt topp denne gangen)
Men kanskje han ikke skal vite eller spørre noe om det? For sin egen del også tenker jeg.

Det går mye vitaminer her også, men ellers prøve jeg å leve som normalt. Spiser heldigvis ikke noe særlig søtsaker uansett, men prøver å være bevisst på å få i meg gode råvarer. Har lest av rødbeter øker blodgjennomstrømningen til livmor, så det går mye i det. Pisser rosa for tiden!Ååå takk for troaFår litt mer troa selv pga eggløsningen og det milde fine forløpet hittil, men så er det jo alt annet som skal klaffe også
Hahaha!
Nei nå har jeg bare tatt helt sykt mye vitaminer den siste måneden, så det er nok det enste. Har utrolig nok ikke hatt lyst på søtsaker den siste uken heller, så det hjelper jo på i dpo-land. Får se hvor lenge det varerHadde du noe du skulle gjøre i dpo-land?

Ja takk for forskningsprosjektet!Det blir spennende! I morgen dypper jeg en tidlig og en vanlig bare for å sjekke i 33
Da begynner du jo å teste om veldig få dager da! Hurra!![]()

Det blir KJEMPESPENNENDE! Jeg har sagt det før, men et eksempel om at en del dager før EL kan funke: i april ble jeg gravid med samleie 1 gang (det endte i kjemisk, men det hadde nok mer med hormonforstyrrelser å gjøre, jeg ble hvertfall befruktet!!). Og da hadde vi samleie 3/4 dager før EL. Han var borte i skauen på telttur da egget slappJa, det var sykt kjipt, så det blir nok en ordentlig prat før neste pp. Med mindre svømmerne har klart seg oppi der! Jeg har jo aldri fått til å legge aksjer så nær eggløsning så jeg burde jo egentlig juble. Blir spennende dette her![]()

save me from myself plz 
Skal og sies at jeg hadde kvalme fra uke 5 sist og hypermesis hele svangerskapet. Hadde og sikkelig aversjon mot mynte og nå fikk jeg tilbud om myntete og ble bare enda mer kvalm ved tanken 

Oioioi sterke svømmere og velvillige egg hos dere da! Krysser fingreneDet blir KJEMPESPENNENDE! Jeg har sagt det før, men i april ble jeg gravid med samleie 1 gang (det endte i kjemisk, men det hadde nok mer med hormonforstyrrelser å gjøre, jeg ble hvertfall befruktet!!). Og da hadde vi samleie 3/4 dager før EL. Han var borte i skauen på telttur da egget slapp![]()

Ååå spennendeÅåå dere jeg er kvalm og dødsslitenmistenker at det er pga Selexid, men jeg pleier ikke bli kvalm av det. Får løs mage men ikke noe ellers. Så hjernen min innbiller seg at dette er svangerskapssymptomer 5 dpo
save me from myself plz
Skal og sies at jeg hadde kvalme fra uke 5 sist og hypermesis hele svangerskapet. Hadde og sikkelig aversjon mot mynte og nå fikk jeg tilbud om myntete og ble bare enda mer kvalm ved tanken
![]()
Ikke spennende i seg selv å være kvalm, men spennende om det er et svangerskapstegn. For å redde deg fra deg selv: Har hørt at 5dpo er for tidlig, implantasjon og hcg rekker ikke komme i blodet så tidlig.. men for å ikke redde deg fra deg selv: noen kan ha hatt EL før de trodde, så kan aldri si aldri
Sorry for not helping 
Åhh hadde ikke tenkt over det sånn før, syns bare det var utrolig at det ble befruktet selv med samleie så lenge før. Men det gav meg litt håp når du påpekte det nåOioioi sterke svømmere og velvillige egg hos dere da! Krysser fingrene![]()
Så takk for det 
Ja jeg vetÅåå spennendeIkke spennende i seg selv å være kvalm, men spennende om det er et svangerskapstegn. For å redde deg fra deg selv: Har hørt at 5dpo er for tidlig, implantasjon og hcg rekker ikke komme i blodet så tidlig.. men for å ikke redde deg fra deg selv: noen kan ha hatt EL før de trodde, så kan aldri si aldri
![]()
Sorry for not helping
![]()
Har googlet meg ihjel for om det helt sikkert ikke skjer noe før implantasjon, og vitenskapen synes ganske sikker i sin sak der 

Joda det hjelper at du gir vrangforestillingen min livets rett, takk 
Jeg mumset også i meg smågodt i går. Var jo lørdag tross alt. Jeg tenker at folk blir gravide i alle slags situasjoner, så det å skeie ut litt og kose seg umulig kan være så farlig. Men jeg er ikke lege altsåOi, tror du det påvirker mye? Jeg har vært så flink hele uken, ikke hatt særlig søtsug, men koset meg med litt smågodt i kveldKvalm nå da
![]()

Jeg tenker det jeg også, tror nok ikke det er litt smågodt som velter lassetJeg mumset også i meg smågodt i går. Var jo lørdag tross alt. Jeg tenker at folk blir gravide i alle slags situasjoner, så det å skeie ut litt og kose seg umulig kan være så farlig. Men jeg er ikke lege altså![]()
Også hjelper det på humøret å kose seg og slappe av da. Og det er jo ikke dumt for en kropp som potensielt jobber med noe Velkommen inn hitLykkedrøm - B3 - PP1 - EL 08.08 - IKM 21.08
Slenger meg på her, i håp om å få dagene til å gå litt fortere. Blir sprø av å vente og tenke.![]()
Så fint at vi kan underholde hverandre i ventetiden 

Kanskje det går an å ta bort «- IKM xx» på alle siden dem står på dagen IKM er, hvis du vil ha mulighet til å skrive flere bokstaver?Nå får jeg ikke til å skrive mer på førstesiden!
Ahhh ergelig! Kan hende jeg må bruke fargekoder for å merke gravid/TR på oss hvis jeg ikke finner ut av det![]()

Men fine er jo at vanligvis på jobb så får jeg ikke tid å tenke på prosjekt baby, men denne helga her har vært ei usedvanlig chil helg på jobb å dermed masse tanke virksomhet. Bare 5 dpo i dag 

Jeg fikk EL dag 18 etter SA - og vanligvis ville det vært dag CD13 - så noe forskjøvet var det iallefall på megSpent på når EL kommer denne ppen. Pleier å ha på CD 12/13, men premom sier CD22 og klokken CD23. Er det vanlig å ha lengre sykluser to uker etter SA?
Stavekontroll hadde visst endret to pper etter til to uker etter Syklus rett etter kom EL på CD 23Jeg fikk EL dag 18 etter SA - og vanligvis ville det vært dag CD13 - så noe forskjøvet var det iallefall på megBlir spennende de neste ukene. Synes det er spennende å følge med på dere andre også
![]()