♡ IKM UKE 34 ♡

Åååå så synd at det er sånn :sorry: Han kan jo liksom ikke noe for at han får sånn press heller, nei, får dere til å ta en prat om hvordan det bør gjøres? Kanskje han ikke skal spørre deg om EL så kan du slippe å "lyge" neste gang, (hvis det blir noe nest gang da, du har jo fått lagt inn litt, så kan jo hende det går helt topp denne gangen) :Heartpink Men kanskje han ikke skal vite eller spørre noe om det? For sin egen del også tenker jeg.
Ja, det var sykt kjipt, så det blir nok en ordentlig prat før neste pp. Med mindre svømmerne har klart seg oppi der! Jeg har jo aldri fått til å legge aksjer så nær eggløsning så jeg burde jo egentlig juble. Blir spennende dette her :laughing002

Ååå takk for troa :shy::Heartpink Får litt mer troa selv pga eggløsningen og det milde fine forløpet hittil, men så er det jo alt annet som skal klaffe også :facepalm: Hahaha! :bag:

Nei nå har jeg bare tatt helt sykt mye vitaminer den siste måneden, så det er nok det enste. Har utrolig nok ikke hatt lyst på søtsaker den siste uken heller, så det hjelper jo på i dpo-land. Får se hvor lenge det varer :hilarious: Hadde du noe du skulle gjøre i dpo-land?
Det går mye vitaminer her også, men ellers prøve jeg å leve som normalt. Spiser heldigvis ikke noe særlig søtsaker uansett, men prøver å være bevisst på å få i meg gode råvarer. Har lest av rødbeter øker blodgjennomstrømningen til livmor, så det går mye i det. Pisser rosa for tiden! :hilarious:

Ja, det var sykt kjipt, så det blir nok en ordentlig prat før neste pp. Med mindre svømmerne har klart seg oppi der! Jeg har jo aldri fått til å legge aksjer så nær eggløsning så jeg burde jo egentlig juble. Blir spennende dette her :laughing002
Det blir KJEMPESPENNENDE! Jeg har sagt det før, men et eksempel om at en del dager før EL kan funke: i april ble jeg gravid med samleie 1 gang (det endte i kjemisk, men det hadde nok mer med hormonforstyrrelser å gjøre, jeg ble hvertfall befruktet!!). Og da hadde vi samleie 3/4 dager før EL. Han var borte i skauen på telttur da egget slapp :hilarious:

Last edited:
Ååå dere jeg er kvalm og dødssliten :confused: mistenker at det er pga Selexid, men jeg pleier ikke bli kvalm av det. Får løs mage men ikke noe ellers. Så hjernen min innbiller seg at dette er svangerskapssymptomer 5 dpo :hilarious::facepalm: save me from myself plz :smiley-angry017:dance018 Skal og sies at jeg hadde kvalme fra uke 5 sist og hypermesis hele svangerskapet. Hadde og sikkelig aversjon mot mynte og nå fikk jeg tilbud om myntete og ble bare enda mer kvalm ved tanken :confused005:happy090

Last edited:
Det blir KJEMPESPENNENDE! Jeg har sagt det før, men i april ble jeg gravid med samleie 1 gang (det endte i kjemisk, men det hadde nok mer med hormonforstyrrelser å gjøre, jeg ble hvertfall befruktet!!). Og da hadde vi samleie 3/4 dager før EL. Han var borte i skauen på telttur da egget slapp :hilarious:
Oioioi sterke svømmere og velvillige egg hos dere da! Krysser fingrene :love7

Ååå dere jeg er kvalm og dødssliten :confused: mistenker at det er pga Selexid, men jeg pleier ikke bli kvalm av det. Får løs mage men ikke noe ellers. Så hjernen min innbiller seg at dette er svangerskapssymptomer 5 dpo :hilarious::facepalm: save me from myself plz :smiley-angry017:dance018 Skal og sies at jeg hadde kvalme fra uke 5 sist og hypermesis hele svangerskapet. Hadde og sikkelig aversjon mot mynte og nå fikk jeg tilbud om myntete og ble bare enda mer kvalm ved tanken :confused005:happy090
Ååå spennende :nailbiting: Ikke spennende i seg selv å være kvalm, men spennende om det er et svangerskapstegn. For å redde deg fra deg selv: Har hørt at 5dpo er for tidlig, implantasjon og hcg rekker ikke komme i blodet så tidlig.. men for å ikke redde deg fra deg selv: noen kan ha hatt EL før de trodde, så kan aldri si aldri :nailbiting: :hilarious: Sorry for not helping :hilarious:

Oioioi sterke svømmere og velvillige egg hos dere da! Krysser fingrene :love7
Åhh hadde ikke tenkt over det sånn før, syns bare det var utrolig at det ble befruktet selv med samleie så lenge før. Men det gav meg litt håp når du påpekte det nå :hello2Så takk for det :Heartpink

Ååå spennende :nailbiting: Ikke spennende i seg selv å være kvalm, men spennende om det er et svangerskapstegn. For å redde deg fra deg selv: Har hørt at 5dpo er for tidlig, implantasjon og hcg rekker ikke komme i blodet så tidlig.. men for å ikke redde deg fra deg selv: noen kan ha hatt EL før de trodde, så kan aldri si aldri :nailbiting: :hilarious: Sorry for not helping :hilarious:
Ja jeg vet :smiley-angry017 :hilarious: Har googlet meg ihjel for om det helt sikkert ikke skjer noe før implantasjon, og vitenskapen synes ganske sikker i sin sak der :confused005:happy090:laughing002 Joda det hjelper at du gir vrangforestillingen min livets rett, takk :hilarious::Heartred
Hvor mange dpo er du?

Jeg mumset også i meg smågodt i går. Var jo lørdag tross alt. Jeg tenker at folk blir gravide i alle slags situasjoner, så det å skeie ut litt og kose seg umulig kan være så farlig. Men jeg er ikke lege altså :hilarious:
Jeg tenker det jeg også, tror nok ikke det er litt smågodt som velter lasset :joyful: Også hjelper det på humøret å kose seg og slappe av da. Og det er jo ikke dumt for en kropp som potensielt jobber med noe ;)

Nå får jeg ikke til å skrive mer på førstesiden!
Ahhh ergelig! Kan hende jeg må bruke fargekoder for å merke gravid/TR på oss hvis jeg ikke finner ut av det :depressed:

Flere dager sia jeg har kunnet vært inne å lest nå, jobbhelg på meg. Så sitter nå på min vakt nr 2 av 2 på 12,5 time. Når jeg går hjem har jeg jobba totalt 32,5 time siste dagene. Sliten :banghead: Men fine er jo at vanligvis på jobb så får jeg ikke tid å tenke på prosjekt baby, men denne helga her har vært ei usedvanlig chil helg på jobb å dermed masse tanke virksomhet. Bare 5 dpo i dag :nailbiting::banghead:

Spent på når EL kommer denne ppen. Pleier å ha på CD 12/13, men premom sier CD22 og klokken CD23. Er det vanlig å ha lengre sykluser to pper etter SA?

Last edited:
Spent på når EL kommer denne ppen. Pleier å ha på CD 12/13, men premom sier CD22 og klokken CD23. Er det vanlig å ha lengre sykluser to uker etter SA?
Jeg fikk EL dag 18 etter SA - og vanligvis ville det vært dag CD13 - så noe forskjøvet var det iallefall på meg :) Blir spennende de neste ukene. Synes det er spennende å følge med på dere andre også ❤️

Jeg fikk EL dag 18 etter SA - og vanligvis ville det vært dag CD13 - så noe forskjøvet var det iallefall på meg :) Blir spennende de neste ukene. Synes det er spennende å følge med på dere andre også ❤️
Stavekontroll hadde visst endret to pper etter til to uker etter Syklus rett etter kom EL på CD 23

Back
Topp