Det er null stress, ikke så viktig for min delBeklager hvis jeg ikke får deg på listen med en gang, men jeg får opp at jeg har for mange "characters", har prøvd å fjerne litt skrift også, har fått opp det før også, men skjønner ikke hva problemet er, skal se å få fikset det snarest![]()
Så godt å få det bekreftet!
Hahaha! 
Hadde du noe du skulle gjøre i dpo-land?
Tusen takk, sendee masse babyønske-støv til deg og, håper kroppen din er god og klar når egget nå kommer 
Har spist 3 biter men nå blir nok resten stående
Den var som forventet helt blenda og jeg syntes faktisk det var godt å starte med en helt blank test for da kan det være noe om det kommer en skygge en av de neste dagene.

sist jeg ble gravid var det økning/ peak på cd 12. Går det ut til cd 15-16-17 så mister jeg litt troa. Vet ikke om det er reelt men,føler sjangsen synker...
Jeg tenkte å fyre av 6dpo også for å venne meg på negativen.. men jeg har bare en 5pk. vanlige tester (ikke tidlig-tester), jeg har ikke sånt fint teste-stash som jeg ser flere her inne har 
Jeg óg ble gravid sist på tidlig EL... men ser jo folk her inne har lange sykluser og blir gravid med eggløsning laaaaaaangt utti syklusen. Så for noen så kanskje tidlig EL er mer modent egg, mens hos andre så er det kanskje motsatt? Vet egentlig ikke 
Satser på at jeg skal slippe det denne gangen. Er spennende med skygger, men det kostet både tid, energi og penger. Så får vi se hva de neste dagene bringer…