Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal være på hotell med begge barna på soverommet vårt i natt så blir nok absolutt ikke aktuelt i natt eller i morgenprøvde å ta "avvisningen" med godt humør i går for det er så sykt turnoff når partner blir sur eller lei seg. Altså det er jo ikke alltid man orker, og det må respekteres. Men var jævlig kjipt alikavel!
Blir spennende å se når el kommer hos deg!![]()
? Er vanskelig å få lagt inn aksjer når det er ferietid med barna hjemme 24/7, samme problemet her
Er det, men skjønner jo godt du blir skuffet om det ikke blir noen aksjer når det er EL-tid, helt normalt å føle litt på den
Oh noo.. gikk ikke veien for deg heller denne gangen? Altså neste PP MÅ det skje for oss. Det bare må. Var du forresten i prat om noe progesteronstøtte med legen?Herregud! Er du der allerede du jaHappy humping og MASSE lykke til til deg og hele gruppa! Her er jeg 11dpo og går snart i vei av menssmerter, så ille at jeg tror tanta kommer i dag… men håper hu venter 1-3 dager for lenger LF
![]()
Nei gjorde nok ikke det, sterke menssmerter siden 9dpoOh noo.. gikk ikke veien for deg heller denne gangen? Altså neste PP MÅ det skje for oss. Det bare må. Var du forresten i prat om noe progesteronstøtte med legen?
Men håper hun venter til i morgen eller torsdag så jeg får 13-14 dager lutealfase. Ja, var i prat med lege, tok blodprøver denne syklusen, men får ikke noe oppfølging nå før han er tilbake fra ferie, syns det er stusselig, for en prøveperiode for en prøver er ganske lenge...
JAA! Denne gangen ser du å BLIR gravid altså, hvis ikke blir jeg sur 
Gaah skjønner hva du mener.. har jo vært hos fertilitetsgynekolog og vært så utålmodig på å bare få alt av hjelpemidler. I februar fikk jeg beskjed om å vente til august med ytterligere hjelp enn «bare» progesteronstøtte. Det er lenge å vente!Nei gjorde nok ikke det, sterke menssmerter siden 9dpoMen håper hun venter til i morgen eller torsdag så jeg får 13-14 dager lutealfase. Ja, var i prat med lege, tok blodprøver denne syklusen, men får ikke noe oppfølging nå før han er tilbake fra ferie, syns det er stusselig, for en prøveperiode for en prøver er ganske lenge...
JAA! Denne gangen ser du å BLIR gravid altså, hvis ikke blir jeg sur
![]()
Så vanskelig å få lagt aksjer!Omg, det svir å høre om slik ventetidGaah skjønner hva du mener.. har jo vært hos fertilitetsgynekolog og vært så utålmodig på å bare få alt av hjelpemidler. I februar fikk jeg beskjed om å vente til august med ytterligere hjelp enn «bare» progesteronstøtte. Det er lenge å vente!
Hahah ja søren heller! NÅ mååå det skje. Også på den verste pp’en siden vi startet å
PrøveSå vanskelig å få lagt aksjer!
MEN, jeg har tidenes lh-topp denne runden da.. hva skjer med det.. mine er jo som regel over før du rekker å blunke. Men ikke denne gang! Se her da:

Dette MÅ da bare bety ett godt modnet egg som er forberedt på å bli befruktet og klar for å feste seg så fort muligheten treffer!
Heia heia!!Vet..Omg, det svir å høre om slik ventetid![]()
Neineinei, faderå, er dere rundt mange folk eller på ferie?
Oi WOWDette MÅ da bare bety ett godt modnet egg som er forberedt på å bli befruktet og klar for å feste seg så fort muligheten treffer!
Heia heia!!
håper ikke du må vente like lenge om du skulle behøve noe mer!
Det er utfordrende! 

Oi, for noen testerGaah skjønner hva du mener.. har jo vært hos fertilitetsgynekolog og vært så utålmodig på å bare få alt av hjelpemidler. I februar fikk jeg beskjed om å vente til august med ytterligere hjelp enn «bare» progesteronstøtte. Det er lenge å vente!
Hahah ja søren heller! NÅ mååå det skje. Også på den verste pp’en siden vi startet å
PrøveSå vanskelig å få lagt aksjer!
MEN, jeg har tidenes lh-topp denne runden da.. hva skjer med det.. mine er jo som regel over før du rekker å blunke. Men ikke denne gang! Se her da:

JAAA! Det er det jeg sier! Endelig SKAL det sitte, har dere fått lagt inn noe da?Måtte spørre ChatGPT om det nå @lilleperle og se!
Nå må dere være kreative! 

Åhh jeg håper så mye! Du er så søt som heier så mye at jeg skal bli preggoJAAA! Det er det jeg sier! Endelig SKAL det sitte, har dere fått lagt inn noe da?Nå må dere være kreative!
![]()

Ja, men det er jo selvsagtÅhh jeg håper så mye! Du er så søt som heier så mye at jeg skal bli preggo
Ja vi har klart å legge aksjer nå på disse viktige dagene. Bare gleder meg til det er over, hvis det er lov å si![]()
![]()
Og det har jo blitt noen runder nååå så syns virkelig det er din tur 

Så får vi se når det blir mulighet til å legge inn aksjer igjen neste gang
Om folk blir provosert av det så har dei havna i feil forum, KG er plassen for slikeDet er sikkert kardinalsynd og vel så det jeg holder på med. Men folk blir gravide på fylla, rusa, noen i 50-årene, andre på prevensjon og etter angrepille… så siden vi er helt i starten av prosessen slacker jeg nok vel mye i forhold til de/dere som virkelig går inn for å få det til.
Jeg drikker flere kopper kaffe daglig på jobb, jeg snuser fortsatt og spiser for lite. Holder fortsatt på å venne meg til kroppen uten prevensjon, og har for eksempel null sug etter mat eller søtsaker, som har vært helt ekstremt de siste årene… så er ikke helt i balanse.
Jeg tar daglig tilskudd av omega-3, jod, kalsium, d-vitamin og folsyre. Har tatt jevnlige blodprøver det siste halve året for å følge med på stoffskiftet som er bittelitt utenfor normalen eller i nedre/øvre normalområde. Håper jod-tilskudd skal hjelpe litt der.. Har også vært ekstremt lav på d-vit, så der har jeg tatt høy dose, men nedjustert nå siste måneden. Ligger fortsatt på litt mer enn anbefalt dose, og har lest at det kan ha innvirkning og gjøre det vanskeligere å bli gravid.
Så enn så lenge gjør jeg altså lite tiltak annet enn å holde meg unna alkohol, og det er mest fordi jeg ikke drikker noe særlig uansett..
Kan muligens virke provoserende hvis noen går all in og synes jeg er for uansvarlig, men jeg vil rett og slett ikke at dette skal ta overhånd på livet, og er forsiktig med å gjøre endringer enn så lenge. Å ha god mental helse og et avslappet forhold til egen kropp og hva den får til synes jeg er vel så viktig.
Her er eg ganske slæk sjøl, tar koffein, spiser usunt osv. Er mykje som skulle vært endra for mamge ulike grunner, men alt til si tid. OM eg blir gravid derimot så tar eg tiltak då, og finner ein balanse
Haha, artig at du nevner KG for det er der jeg har «lært» forum. Mye dårlig stemning der hvis man ikke gjør alt etter bokaOm folk blir provosert av det så har dei havna i feil forum, KG er plassen for slikeHer er eg ganske slæk sjøl, tar koffein, spiser usunt osv. Er mykje som skulle vært endra for mamge ulike grunner, men alt til si tid. OM eg blir gravid derimot så tar eg tiltak då, og finner ein balanse
stresser lite med noko som helst egentlig. Foruten å bli ei gal testetøs i dpo dagane
![]()

Det blir som det blir, i guess
Enig, folk er generelt mindre dømmende her! Heldigvis! Jeg lever også som normalt omtrent før positiv test.Om folk blir provosert av det så har dei havna i feil forum, KG er plassen for slikeHer er eg ganske slæk sjøl, tar koffein, spiser usunt osv. Er mykje som skulle vært endra for mamge ulike grunner, men alt til si tid. OM eg blir gravid derimot så tar eg tiltak då, og finner ein balanse
stresser lite med noko som helst egentlig. Foruten å bli ei gal testetøs i dpo dagane
![]()
begynner nesten å bli redd for at jeg plutselig hadde el tidlig og dermed gikk glipp av den
men det har jeg tenkt før rundt cd17/18 og så har jeg plutselig fått positiv test. Så vi får se! Ingen aksjer lagt enda!