♡ IKM uke 32 ♡

Forstår ikkje kva som skjer. Men streken min blei ikkje mørkere sjølv om det er dag 15 og det er då eg pleier å ha strek. Er redd for at eg ikkje får eggløsning og at det har vert slik heile tida

Vi skal være på hotell med begge barna på soverommet vårt i natt så blir nok absolutt ikke aktuelt i natt eller i morgen :sorry: prøvde å ta "avvisningen" med godt humør i går for det er så sykt turnoff når partner blir sur eller lei seg. Altså det er jo ikke alltid man orker, og det må respekteres. Men var jævlig kjipt alikavel!

Blir spennende å se når el kommer hos deg! :D

Kanskje snike seg en tur inn på badet for en kjappis når barna sover? :sex :knegg:? Er vanskelig å få lagt inn aksjer når det er ferietid med barna hjemme 24/7, samme problemet her:hilarious: Er det, men skjønner jo godt du blir skuffet om det ikke blir noen aksjer når det er EL-tid, helt normalt å føle litt på den❤️ Er minst 2-3 dager igjen til EL her, men har nok å ta meg til med alle barna, så tiden går fort:laughing002

Herregud! Er du der allerede du ja :nailbiting::joyful: Happy humping og MASSE lykke til til deg og hele gruppa! Her er jeg 11dpo og går snart i vei av menssmerter, så ille at jeg tror tanta kommer i dag… men håper hu venter 1-3 dager for lenger LF :Heartred
Oh noo.. gikk ikke veien for deg heller denne gangen? Altså neste PP MÅ det skje for oss. Det bare må. Var du forresten i prat om noe progesteronstøtte med legen?

Oh noo.. gikk ikke veien for deg heller denne gangen? Altså neste PP MÅ det skje for oss. Det bare må. Var du forresten i prat om noe progesteronstøtte med legen?
Nei gjorde nok ikke det, sterke menssmerter siden 9dpo :wtf: Men håper hun venter til i morgen eller torsdag så jeg får 13-14 dager lutealfase. Ja, var i prat med lege, tok blodprøver denne syklusen, men får ikke noe oppfølging nå før han er tilbake fra ferie, syns det er stusselig, for en prøveperiode for en prøver er ganske lenge... :facepalm: JAA! Denne gangen ser du å BLIR gravid altså, hvis ikke blir jeg sur :hilarious:

Nei gjorde nok ikke det, sterke menssmerter siden 9dpo :wtf: Men håper hun venter til i morgen eller torsdag så jeg får 13-14 dager lutealfase. Ja, var i prat med lege, tok blodprøver denne syklusen, men får ikke noe oppfølging nå før han er tilbake fra ferie, syns det er stusselig, for en prøveperiode for en prøver er ganske lenge... :facepalm: JAA! Denne gangen ser du å BLIR gravid altså, hvis ikke blir jeg sur :hilarious:
Gaah skjønner hva du mener.. har jo vært hos fertilitetsgynekolog og vært så utålmodig på å bare få alt av hjelpemidler. I februar fikk jeg beskjed om å vente til august med ytterligere hjelp enn «bare» progesteronstøtte. Det er lenge å vente!

Hahah ja søren heller! NÅ mååå det skje. Også på den verste pp’en siden vi startet å
Prøve :laughing002 Så vanskelig å få lagt aksjer!

MEN, jeg har tidenes lh-topp denne runden da.. hva skjer med det.. mine er jo som regel over før du rekker å blunke. Men ikke denne gang! Se her da:

Vedlegg

• IMG_6894.jpeg
    IMG_6894.jpeg
    197,3 KB · Visninger: 38
Gaah skjønner hva du mener.. har jo vært hos fertilitetsgynekolog og vært så utålmodig på å bare få alt av hjelpemidler. I februar fikk jeg beskjed om å vente til august med ytterligere hjelp enn «bare» progesteronstøtte. Det er lenge å vente!

Hahah ja søren heller! NÅ mååå det skje. Også på den verste pp’en siden vi startet å

MEN, jeg har tidenes lh-topp denne runden da.. hva skjer med det.. mine er jo som regel over før du rekker å blunke. Men ikke denne gang! Se her da:
Omg, det svir å høre om slik ventetid :arghh: :Heartpink
Neineinei, faderå, er dere rundt mange folk eller på ferie?

Oi WOW :woot: Dette MÅ da bare bety ett godt modnet egg som er forberedt på å bli befruktet og klar for å feste seg så fort muligheten treffer! :happy093.Heia heia!!

Omg, det svir å høre om slik ventetid :arghh: :Heartpink
Neineinei, faderå, er dere rundt mange folk eller på ferie?

Oi WOW :woot: Dette MÅ da bare bety ett godt modnet egg som er forberedt på å bli befruktet og klar for å feste seg så fort muligheten treffer! :happy093.Heia heia!!
Vet.. :sorry: håper ikke du må vente like lenge om du skulle behøve noe mer!

Vi er både på ferie og rundt masse folk. ALDRI alene :laughing002 Det er utfordrende! :dance008

Haha ikke sant! Får virkelig håpe det. Det er i hvert fall «noe nytt» - så jeg velger også å tillegge at det er noe positivt! :drunken_smilie:Heartpink

Oi, for noen tester:love017

Hvis jeg hadde eggløsning 18 juli, er jeg isåfall 4dpo nå. Har hatt en del stikkinger nederst i magen i ettermiddag som har tatt seg opp nå i kveld. Er vel for tidlig å kunne kjenne noe nå? Kan det være at jeg ikke hadde eggløsning den 18 og at eggløsning er nå?
Har uansett ikke flere eggløsningstester igjen, så får vente i spenning å se:happy093

JAAA! Det er det jeg sier! Endelig SKAL det sitte, har dere fått lagt inn noe da? :dance011Nå må dere være kreative! :nailbiting:
Åhh jeg håper så mye! Du er så søt som heier så mye at jeg skal bli preggo:sad015:Heartpink

Ja vi har klart å legge aksjer nå på disse viktige dagene. Bare gleder meg til det er over, hvis det er lov å si :shy: :laughing002

Åhh jeg håper så mye! Du er så søt som heier så mye at jeg skal bli preggo:sad015:Heartpink

Ja vi har klart å legge aksjer nå på disse viktige dagene. Bare gleder meg til det er over, hvis det er lov å si :shy: :laughing002
Ja, men det er jo selvsagt :Heartpink Og det har jo blitt noen runder nååå så syns virkelig det er din tur :shy:

Hahah Bra jobbet! Det er greit å få svømmerne i boks, ja, blir jo noen ganger litt mer stress rundt intimiteten i de periodene, bare få de inn liksom. Er jo mye hyggeligere når man har litt tid til hverandre :laughing001

Da er de første aksjene lagt inn:sign17:sign19 Så får vi se når det blir mulighet til å legge inn aksjer igjen neste gang:hilarious:

Det er sikkert kardinalsynd og vel så det jeg holder på med. Men folk blir gravide på fylla, rusa, noen i 50-årene, andre på prevensjon og etter angrepille… så siden vi er helt i starten av prosessen slacker jeg nok vel mye i forhold til de/dere som virkelig går inn for å få det til.

Jeg drikker flere kopper kaffe daglig på jobb, jeg snuser fortsatt og spiser for lite. Holder fortsatt på å venne meg til kroppen uten prevensjon, og har for eksempel null sug etter mat eller søtsaker, som har vært helt ekstremt de siste årene… så er ikke helt i balanse.

Jeg tar daglig tilskudd av omega-3, jod, kalsium, d-vitamin og folsyre. Har tatt jevnlige blodprøver det siste halve året for å følge med på stoffskiftet som er bittelitt utenfor normalen eller i nedre/øvre normalområde. Håper jod-tilskudd skal hjelpe litt der.. Har også vært ekstremt lav på d-vit, så der har jeg tatt høy dose, men nedjustert nå siste måneden. Ligger fortsatt på litt mer enn anbefalt dose, og har lest at det kan ha innvirkning og gjøre det vanskeligere å bli gravid.

Så enn så lenge gjør jeg altså lite tiltak annet enn å holde meg unna alkohol, og det er mest fordi jeg ikke drikker noe særlig uansett..

Kan muligens virke provoserende hvis noen går all in og synes jeg er for uansvarlig, men jeg vil rett og slett ikke at dette skal ta overhånd på livet, og er forsiktig med å gjøre endringer enn så lenge. Å ha god mental helse og et avslappet forhold til egen kropp og hva den får til synes jeg er vel så viktig.
Om folk blir provosert av det så har dei havna i feil forum, KG er plassen for slike :laughing021 Her er eg ganske slæk sjøl, tar koffein, spiser usunt osv. Er mykje som skulle vært endra for mamge ulike grunner, men alt til si tid. OM eg blir gravid derimot så tar eg tiltak då, og finner ein balanse❤️ stresser lite med noko som helst egentlig. Foruten å bli ei gal testetøs i dpo dagane:hilarious:

Om folk blir provosert av det så har dei havna i feil forum, KG er plassen for slike :laughing021 Her er eg ganske slæk sjøl, tar koffein, spiser usunt osv. Er mykje som skulle vært endra for mamge ulike grunner, men alt til si tid. OM eg blir gravid derimot så tar eg tiltak då, og finner ein balanse❤️ stresser lite med noko som helst egentlig. Foruten å bli ei gal testetøs i dpo dagane:hilarious:
Haha, artig at du nevner KG for det er der jeg har «lært» forum. Mye dårlig stemning der hvis man ikke gjør alt etter boka :nailbiting:

Her utgikk alle planene mine for de siste to dagene, så siste «runde» ble tatt søndags morgen.. Har vært for varmt, for slitne også har vi vært litt mye «oppå» hverandre i det siste, så vi craver nok litt armslag begge to. Merkelig at unge folk uten barn skal ha problemer med å ha sex hyppig nok til å produsere avkom, men der har vi altså vært de siste to dagene :confused013
Ifølge kalenderen var eggløsning på mandag, men jeg har ikke hatt ett eneste tydelig tegn på hvilken dag det kunne være, så vi får se. Har ikke helt troa på denne perioden, men det er greit. Innstiller forventningene :happy8

CD13 hadde litt blodstiper i el-slimet når jeg tørket meg, og svake el-tester ennå! Så da blir det nok en lang syklus denne gangen.. får besøk i helgen, så tror ikke vi får lagt inn mer aksjer. Lysten til sex der lissom ikke helt nå, og orker ikke stresse med det denne PP :angel10 Det blir som det blir, i guess:laughing002
Screenshot_20250723_101758_Premom.jpg

Enig, folk er generelt mindre dømmende her! Heldigvis! Jeg lever også som normalt omtrent før positiv test.

CD18

Fikk tidenes lyseste el test i dag, latterlig svak strek :hilarious: begynner nesten å bli redd for at jeg plutselig hadde el tidlig og dermed gikk glipp av den :wideyed: men det har jeg tenkt før rundt cd17/18 og så har jeg plutselig fått positiv test. Så vi får se! Ingen aksjer lagt enda!

Back
Topp