♡ IKM uke 32 ♡

Fikk negativ test I dag tidlig... Skulle hatt positiv I går. Er så redd for at eg ikkje har eggløsning. Det gir meg jo nye problemer og eg klarer ikkje meir

IMG_20250723_152158_620.jpg

Haha, artig at du nevner KG for det er der jeg har «lært» forum. Mye dårlig stemning der hvis man ikke gjør alt etter boka :nailbiting:

Her utgikk alle planene mine for de siste to dagene, så siste «runde» ble tatt søndags morgen.. Har vært for varmt, for slitne også har vi vært litt mye «oppå» hverandre i det siste, så vi craver nok litt armslag begge to. Merkelig at unge folk uten barn skal ha problemer med å ha sex hyppig nok til å produsere avkom, men der har vi altså vært de siste to dagene :confused013
Ifølge kalenderen var eggløsning på mandag, men jeg har ikke hatt ett eneste tydelig tegn på hvilken dag det kunne være, så vi får se. Har ikke helt troa på denne perioden, men det er greit. Innstiller forventningene :happy8
Godt du har tatt til vet og kommet deg over på den riktige sida :cool14 :happy093. hehe!

Første gang i DPO-land:smiley-bounce016

Da er perioden for hyperfokus og leting etter symptomer i gang :hilarious: Hatt en del stikking og følelse av å være oppblåst i livmoren siden helga. Men det hadde jeg sist eggløsning også og der ble det ingen baby..

Nå i dag (beregnet 3dpo) har jeg altså så mye leamus inni magen helt nederst at jeg blir distrahert på jobb. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige pp. Har veldig lave forventninger til denne runden, for jeg føler vi misset hele greia. Et lite håp er det fortsatt.. Hadde sex søndag, og jeg tror jeg hadde EL på mandag, så det er jo muligheter.

Sliter altså i dpo-perioden! Blir så utålmodig og bygger forventninger jeg VET fører til skuffelse hvis det ikke kommer to strek om halvannen uke.. selvskading dette..:happy8

Har forøvrig stoppet «fruktbarhetsvindu-beregningen» i appen min.. blir stressa av det, og det gir ikke noe boost i lysten akkurat. Den lysten min er visst en sensitiv sak :smiley-ashamed004 Skal prøve å heller fokusere på mer av det gode, jevnt gjennom syklus. Det er finere for oss som par også :king

Da er perioden for hyperfokus og leting etter symptomer i gang :hilarious: Hatt en del stikking og følelse av å være oppblåst i livmoren siden helga. Men det hadde jeg sist eggløsning også og der ble det ingen baby..

Nå i dag (beregnet 3dpo) har jeg altså så mye leamus inni magen helt nederst at jeg blir distrahert på jobb. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige pp. Har veldig lave forventninger til denne runden, for jeg føler vi misset hele greia. Et lite håp er det fortsatt.. Hadde sex søndag, og jeg tror jeg hadde EL på mandag, så det er jo muligheter.

Sliter altså i dpo-perioden! Blir så utålmodig og bygger forventninger jeg VET fører til skuffelse hvis det ikke kommer to strek om halvannen uke.. selvskading dette..:happy8

Har forøvrig stoppet «fruktbarhetsvindu-beregningen» i appen min.. blir stressa av det, og det gir ikke noe boost i lysten akkurat. Den lysten min er visst en sensitiv sak :smiley-ashamed004 Skal prøve å heller fokusere på mer av det gode, jevnt gjennom syklus. Det er finere for oss som par også :king
Jeg hadde også kjempemye leamus nederst i magen forrige PP! Så «irriterende» :laughing002 Det var akkurat samme følelsen som når man kjenner babyen sparke for første gang :sad015

Jeg hadde også kjempemye leamus nederst i magen forrige PP! Så «irriterende» :laughing002 Det var akkurat samme følelsen som når man kjenner babyen sparke for første gang :sad015
Da kan jeg altså legge det «symptomet» fra meg, med andre ord :hilarious: Jeg blir helt tullete. Forrige pp sa jeg til samboer at jeg var 100% sikkert gravid, for det var SÅ mye aktivitet nedi livmora og det hadde jeg aldri hatt før. Tenker ikke på at jeg har gått på prevensjon de siste 18 årene og ikke vært fruktbar én dag, og at dette er nytt både for kroppen og meg :hilarious:

Da kan jeg altså legge det «symptomet» fra meg, med andre ord :hilarious: Jeg blir helt tullete. Forrige pp sa jeg til samboer at jeg var 100% sikkert gravid, for det var SÅ mye aktivitet nedi livmora og det hadde jeg aldri hatt før. Tenker ikke på at jeg har gått på prevensjon de siste 18 årene og ikke vært fruktbar én dag, og at dette er nytt både for kroppen og meg :hilarious:
Jammen jeg trodde det samme! Tenkte at nå er det noe på gang! Man kjenner jo etter på absolutt alt :shy:

Men det skal sies at da jeg ble gravid forrige gang så hadde jeg 0 symptomer. Var ikke før uti uke 6-7 at jeg begynte å merke noe til det :angelic:

Jammen jeg trodde det samme! Tenkte at nå er det noe på gang! Man kjenner jo etter på absolutt alt :shy:

Men det skal sies at da jeg ble gravid forrige gang så hadde jeg 0 symptomer. Var ikke før uti uke 6-7 at jeg begynte å merke noe til det :angelic:
Jeg hadde en glipp med p-pillene da jeg var 18, som endte i SA to dager før jeg skulle inn på sykehuset for abort. Mener jeg kan ha vært 6-8 uker på vei. Da visste jeg om det allerede før jeg testet, uten at jeg skjønner hvordan jeg kunne vite. Husker helt tydelig at jeg tenkte etterpå at «der ble jeg gravid, gitt», så gikk bare å venta på positiv test. Men tror jeg var så stressa og ute av det at jeg har blacket ut hele den perioden. Minnes at jeg hadde ømme bryster, men ellers husker jeg ingen symptomer.

Må nok bare være litt tålmodig og prøve å fokusere på noe annet de neste ukene. Plutselig er det IKM! Måtte vært like fruktbar nå som jeg var som 18-åring :joyful:

CD 18, PP3, B5☀️
Negativ test idag og, hadde så sinnsjuke mengder EL-slim at eg tenkte dette må være toppen, men må nok berre belage meg på det i nokre dagar til :hilarious: nyte sommeren for fult her, var nede ved sjøen og bada med alle dei 4 ungane i går, sol, blå himmel og deilig temp i sjøen. så berre "utav det blå" kom DET tordenværet! Eg elske det, så me satt lenge på kaien og kikka på det når det var uti fjorden, men så såg me det hadde retning oss og kjørte heim. Eg glømte telefonen min i bilen og gjekk ut for å hente den, idet eg lene meg inn i bilen så ser eg ut bakruta at lynet slår ned i asfalten 30m ifra meg, og lynet følgte vatnet RETT MOT MEG, haha, då hylte sjølv eg og hoppa inn i bilen!! Mannen min sto i døra og venta på meg som gjekk rundt hushjørnet utav synet, og han såg gnistrene av lynet komme rundt hushjørnet og ropte skikkelig på meg for han trudde lynet hadde tatt meg:smiley-ashamed004 aldri har eg opplevd lyn så tett på, tordenet rista huset og eg fekk dottar i øyrene for det var så høgt. Og eg som prøve å læra ungane til å ikkje være redd:bag: haha!
Me kosa oss i sofaen med panoramautsikt etterpå då, når det blåste forbi oss mot Stord, fekk sjå nokre ekstreme lyn, minst 10sek vekke⚡:cool:
20250724_110839.jpg
Snapchat-96910284.jpg

PP4/1 PP etter kjemisk og med Letrozol/CD14:

Testene er fortsatt svake og negative, har en følelse på at EL kommer CD18. Har besøk de neste 4-5 dagene, så tror bare jeg må bite i det sure eplet og innse at denne PP gikk det ikke:angel10

Har masse EL-slim, økt sexlyst(som om det går ann?:hilarious:) og kjenner mye murringer og pressing fra eggstokkene:flower
Størstesnupp blir 18 år idag og det feires med familiebesøk, kake og til kvelden blir det hjemmelaga burgere ala paps:hello2:cool05
Screenshot_20250724_113625_Premom.jpg

Kaaanskje positive imorgen..
Screenshot_20250724_123010_Premom.jpg

Screenshot_20250724_122724_Gallery.jpg

Oioi!
Screenshot_20250724_182515_Premom.jpg

Har så sjuke mengder slim eg ikkje kunne skjønne at dette ikkje er EL, har måtte gå å tørke meg fleire ganger og tilogmed så såg eg tilfeldig når eg va på do at det hang slim heilt ned i doskåla :laughing021 så då berre måtte eg teste og jammen meg blir det EL i måro:happy093.berre tosje at eg klarte å klore mannen under action i forrigårs:smiley-ashamed005 så han trenge ein dag til å gro på:smiley-ashamed004 jaja, kanskje me treffer spikeren på hodet i måro då:cool14

Back
Topp